27 Reacties
vorige week
Mijn dochter is helemaal in de scheur modus hahaha. Dus heeft een speelgoedwinkelboek helemaal mogen verscheuren en zo maken we een grabbelton.
5 dagen geleden
Ik ben zelf afgelopen tijd ook wezen rondkijken en bedenken. Heb wel een paar leuke ideeën met wat verkrijgbaar is bij de Hema. Zou willen dat ik werd gesponsord. 😂
Ze hebben uitdeelcadeautje mini kleurboekjes, uitdeelcadeautje stickerdoosjes, potloden met een dieren gum en verschillende bellenblaas. Ze hebben ook uitdeelzakjes van papier waar je het in kunt doen. Neem iets daar van en voeg iets van rozijntjes toe en dan heb je een leuke traktatie! Ben zelf niet van het plastic (zoals een badeend, rammelaar of een traploper) ontvangen en uitdelen. Al is de uitzondering een diertje. Dat vind ik dan nog wel leuk.
Ik zelf denk er over na om die kleine uitdeeldoosjes van Nijntje bij de Hema te halen en er een doosje rozijnen in te doen en er Nijntje bellenblaas aan te hangen.
Wij hadden vorig jaar knijpfruit en een uitdeelboekje gedaan.
5 dagen geleden
Wij gaan niet voor. Mijn zoontje vind deze soepstengeltjes om te dippen heerlijk. Een zakje druiven met daarop een plaatje dat het dino eieren zijn vind ik ook erg leuk. Echter ben ik uitgerekend rond de verjaardag van mijn zoontje, dus voor de zekerheid gaan wij voor iets houdbaars want dat kan ik gaan nu alvast maken.

2 dagen geleden
Wat een leuke dingen allemaal, mijn zoontje heeft gisteren getrakteerd. We hielden het simpel door bij Hema de zakjes feestbeest te halen met in hetzelfde thema een kleurboekje en stickerboekje en dan nog doosje rozijntjes erbij. Toen ik daar gister opeens zat dacht ik opeens shit ik heb niks voor de juffen. Best lullig denk ik, weten jullie wat gebruikelijk is daarin?
2 dagen geleden
Ik heb een peppa pig uitdeelzakje met een peppa pig uitdeelboekje. En erin nog mini soepstengels en rozijnen