27 Reacties

vorige week

Ik had vorige keer uitdeel cadeautjes van de Hema gemaakt. Maar in een jaar tijd maar 1 cadeau terug gehad dus dit jaar deelt ze maar lekker rozijntjes uit 🤣

vorige week

Volg ❤️

vorige week

Deze had ik toen mijn zoontje 1 jaar werd 😊

vorige week

Mijn zoontje wordt 27 december 2 en ik doe een klein uitdeel boekje van Nijntje met een doosje rozijntjes in een zakje. Sticker erop & klaar.

vorige week

Wij gaan denk ik voor de vishengel traktatie met rozijntjes. Niet te ingewikkeld 🤭

vorige week

Mijn dochter is helemaal in de scheur modus hahaha. Dus heeft een speelgoedwinkelboek helemaal mogen verscheuren en zo maken we een grabbelton.

vorige week

Ik maak van paprika een trein (google maar) met allemaal groente erin. Onze zoon is dol op treinen

5 dagen geleden

Hier lekker simpel rozijnen en Knijpfruit!

5 dagen geleden

Wij mogen geen cadeautjes meer doen. We mogen alleen maar rozijntjes, fruit of groenten doen en verder niks bijzonders

5 dagen geleden

Lange maisvinger in plastic folie en dan een vingerhoedje er op (hebben van peppa pig, maar IKEA heeft ook diertjes)

5 dagen geleden

Reactie op Jonga

Lange maisvinger in plastic folie en dan een vingerhoedje er op (hebben van ...
Vingerpopje bedoel ik haha

5 dagen geleden

Een badspeeltje in de vorm van een koe (van de action, lekker goedkoop haha) samen met een boer boris boekje en maissticks in de vorm van eendjes. Thema boerderij dit jaar!

5 dagen geleden

Ik heb zelf een zakje gemaakt in Canva met een foto (onderkant en zijkanten dicht, bovenkant open) en hier een zakje van ingedaan. Vinden de kindjes allemaal super lekker!

5 dagen geleden

Reactie op tnjaaa

Ik heb zelf een zakje gemaakt in Canva met een foto (onderkant en zijkanten ...
Zoals dit. En een klein doosje pepernootjes er nog bij gedaan

5 dagen geleden

Ik ben zelf afgelopen tijd ook wezen rondkijken en bedenken. Heb wel een paar leuke ideeën met wat verkrijgbaar is bij de Hema. Zou willen dat ik werd gesponsord. 😂 Ze hebben uitdeelcadeautje mini kleurboekjes, uitdeelcadeautje stickerdoosjes, potloden met een dieren gum en verschillende bellenblaas. Ze hebben ook uitdeelzakjes van papier waar je het in kunt doen. Neem iets daar van en voeg iets van rozijntjes toe en dan heb je een leuke traktatie! Ben zelf niet van het plastic (zoals een badeend, rammelaar of een traploper) ontvangen en uitdelen. Al is de uitzondering een diertje. Dat vind ik dan nog wel leuk. Ik zelf denk er over na om die kleine uitdeeldoosjes van Nijntje bij de Hema te halen en er een doosje rozijnen in te doen en er Nijntje bellenblaas aan te hangen. Wij hadden vorig jaar knijpfruit en een uitdeelboekje gedaan.

5 dagen geleden

Wij gaan niet voor. Mijn zoontje vind deze soepstengeltjes om te dippen heerlijk. Een zakje druiven met daarop een plaatje dat het dino eieren zijn vind ik ook erg leuk. Echter ben ik uitgerekend rond de verjaardag van mijn zoontje, dus voor de zekerheid gaan wij voor iets houdbaars want dat kan ik gaan nu alvast maken.

2 dagen geleden

Wat een leuke dingen allemaal, mijn zoontje heeft gisteren getrakteerd. We hielden het simpel door bij Hema de zakjes feestbeest te halen met in hetzelfde thema een kleurboekje en stickerboekje en dan nog doosje rozijntjes erbij. Toen ik daar gister opeens zat dacht ik opeens shit ik heb niks voor de juffen. Best lullig denk ik, weten jullie wat gebruikelijk is daarin?

2 dagen geleden

Ja hier ook de vraag: wat doen jullie voor de juffen?

2 dagen geleden

Rozijntjes. Ik vind het zelf eigenlijk wel wat overdreven wat ik vaak in de opvangbakjes vind. Rozijntjes vind ik handig, of iets praktisch als stoepkrijt of een krijtje.

2 dagen geleden

Ik heb een peppa pig uitdeelzakje met een peppa pig uitdeelboekje. En erin nog mini soepstengels en rozijnen