6 Reacties

vorig jaar

Ik ben een keer met de baby langs geweest en had toen chocolaatjes met roze muisjes erop meegenomen. Die kun je bij een chocolaterie kopen of bij bijvoorbeeld de Hema. Lekker simpel vond ik dat. Op de eerste werkdag heb ik toen niet meer getrakteerd.

vorig jaar

Ik wilde trakteren toen ik met verlof zou maar ben met 30 weken ineens thuis komen te zitten. Dus de kans niet gehad om te trakteren. Toen wilde ik na de geboorte op de afdeling langs (werk als verpleegkundige in het ziekenhuis), maar ja winter en heel veel zieken. Dus ook niet gelukt. Ik ga dus bij terugkomst wel trakteren:). Maar ik heb dan ook een heel lief team, waarvan een deel wel op bezoek is geweest, zelfs leidinggevende. Echt zonde dat ze dat niet hebben gedaan, voel je je wel goed daaronder? Kan me voorstellen dat je je dan niet echt gewaardeerd voelt..
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Nooit gedaan en dit keer ook niet van plan eigenlijk 😬

vorig jaar

Ik heb bij de HEMA chocolaatjes met muisjes gekocht. Deze zet ik dan in de keuken voor iedereen.

vorig jaar

Reactie op LizaSil

Ik heb bij de HEMA chocolaatjes met muisjes gekocht. Deze zet ik dan in de ...
Deze heb ik ook gehaald! Goedkoop en lekker :)

vorig jaar

Nee, ik heb getrakteerd toen ik met verlof ging.