32 Reacties

9 dagen geleden

Ik zou je aanraden wel de originele te kopen. Ik had een ander goedkoper tuigje gekocht en mijn zoontje is hierin gewoon los gekomen. Ik weet nog steeds niet hoe het kon maar hij is dus uit de tripptrapp gevallen terwijl hij vastzat in dat tuigje. De tripptrapp tuigjes zitten echt goed vast aan de stoel. Ik heb de mijne via vinted, misschien een tip

9 dagen geleden

Ik heb er 1 van vinted! Goedkoper maar wel de originele! Staan er meerdere op!

9 dagen geleden

Oh haha dat zei Maaike ook al😅

9 dagen geleden

Ik heb het tuigje maar ik vind het echt een rot ding. Ik gebruik hem dus ook niet omdat ik steeds een kwartier bezig ben hem vast te maken en los te krijgen.

9 dagen geleden

Je hebt ook universele tuigjes :) die zijn een stuk minder duur

9 dagen geleden

Reactie op SS21-1

Je hebt ook universele tuigjes :) die zijn een stuk minder duur
Jaa maar passen die ook goed/ontsnappen ze daar niet uit vroeg ik me af🙈

9 dagen geleden

Reactie op Maaike1992zwolle

Ik zou je aanraden wel de originele te kopen. Ik had een ander goedkoper tu ...
Oh jeetje, dat moet ik niet hebben idd. Bedankr voor de tip!

9 dagen geleden

Reactie op LisetteOV

Jaa maar passen die ook goed/ontsnappen ze daar niet uit vroeg ik me af🙈
Ik heb veel vriendinnen die een universele hebben. Nog nooit gehoord dat deze losraken 🤷🏻‍♀️ maar zoals ik hieronder lees kan dit dus wel gebeuren blijkbaar.

9 dagen geleden

Het ligt voornamelijk aan de manier hoe je ze vastmaakt aan de stoel en niet aan de sluiting van de tuigjes zelf. Bij ons zat de sluiting nog vast maar is het tuigje los vd stoel gekomen. Je maakt de universele op een andere manier vast, sommige moet je bijvoorbeeld knopen. De tuigjes van stokke zitten aan beugeltjes vast aan de stoel, de beugels zitten vast geklemd. Maar ik had ook een universele en ook nooit gehoord dat het fout ging hoor. Misschien hebben wij gewoon pech gehad. Mijn zoontje is wel echt een klimgeit.

9 dagen geleden

Ik heb het plankje van de trip trap naar beneden gedaan zodat hij daar niet op gaat staan. Dat helpt hier al genoeg (tot nu toe)

9 dagen geleden

Reactie op vdw21

Ik heb het plankje van de trip trap naar beneden gedaan zodat hij daar niet ...
Hij trekt zn voeten in om op het zitvlak te gaan staan🥲

9 dagen geleden

Reactie op vdw21

Ik heb het plankje van de trip trap naar beneden gedaan zodat hij daar niet ...
En doet dan dus dit

9 dagen geleden

Reactie op LisetteOV

En doet dan dus dit
Exact dit doet mijn zoontje ook en gaat dan op het dienblad staan

9 dagen geleden

Reactie op LisetteOV

En doet dan dus dit
Ooooh oeps 🙈🙈🙈

9 dagen geleden

Ik heb er een van prenatal. Werkt prima! Ze probeert het elke keer weer maar kan er niet uit😊

9 dagen geleden

Reactie op LizaSil

Ik heb het tuigje maar ik vind het echt een rot ding. Ik gebruik hem dus oo ...
Dat vind ik echt bizar, want werkt prima, zit zo vast en is zo weer los...

9 dagen geleden

Ik had een universele maar daar uit kon ze gewoon loskomen.. Raad deze dus echt af. Origine heb ik (nog) niet aangeschaft. Ik laat haar gewoon nooit alleen nu in die stoel. Ik kan mij niet eens omdraaien of ze klimt er al uit. Zoooo irritant 😤😫

8 dagen geleden

Ik heb de originele en vind hem ook verschrikkelijk. Het schijnt wel dat de nieuwe versie beter is maar die past niet op de oude stoel. Ik zou hem wel echt gebruiken, hoe vervelend het ook is. Wij stelden het steeds uit en ik draai me een keer om en hij lag plat op z’n rug, dat wil je echt niet. Gelukkig met een sisser afgelopen.

8 dagen geleden

Levensgevaarlijk voor die kleintjes om te staan en eventueel uit de stoel te donderen. Ik begrijp echt niet als je een kindje hebt die altijd klimt, je niet zo'n ding aanschaft. 20 euro via Vinted (hier tenminste). Je schaft ook wel duurdere dingen aan voor de veiligheid van je kind? En zo lang bezig zijn met vastklikken heb ik ook nog nooit gehoord...

8 dagen geleden

Reactie op Jurst

Dat vind ik echt bizar, want werkt prima, zit zo vast en is zo weer los...
Ja ik snap dit ook echt niet, denk dat er verschillende zijn. Je hebt wel tweepunts en driepunts weet ik.