32 Reacties

9 dagen geleden

Ik heb er inmiddels eentje via vinted besteld!

9 dagen geleden

Reactie op Maaike1992zwolle

Ja ik snap dit ook echt niet, denk dat er verschillende zijn. Je hebt wel t ...
Het is een ouder model. Mijn zus had het nog liggen en haar oudste kind is 13.

9 dagen geleden

Staat het voetenplankje dan niet te hoog? Als je die 1 standje naar beneden zet wordt het klimmen uit de stoel veel moeilijker

9 dagen geleden

Reactie op H0bbezak

Staat het voetenplankje dan niet te hoog? Als je die 1 standje naar beneden ...
Neehoor, hier trok hij ook beentje op de zitting en ging dan staan. Kon niet eens bij de voeten plank. En dat hebben we inmiddels wel aangepast, want bij verslikking schijnt het juist belangrijk te zijn dat ze wel stevig op de voetenplank kunnen afzetten.

9 dagen geleden

Reactie op LizaSil

Het is een ouder model. Mijn zus had het nog liggen en haar oudste kind is ...
Ok, maar dat is dan geen representatieve feedback voor iemand die nu iets wil kopen 🙈

8 dagen geleden

Reactie op Jurst

Ok, maar dat is dan geen representatieve feedback voor iemand die nu iets w ...
Er staan genoeg oudere modellen te koop op Vinted. Het nieuwe tuigje past ook niet op alle stoelen.

8 dagen geleden

Ik heb om deze reden een stoel van de IKEA gekocht; stoel waar je ze in vast kan zetten is goedkoper dan zo’n tuigje van stokke.

8 dagen geleden

Reactie op Poogie

Ik heb om deze reden een stoel van de IKEA gekocht; stoel waar je ze in vas ...
Die heb ik ook wel maar vind ik zo'n onding😅 struikel de hele tijd over de poten

8 dagen geleden

En ik denk dat zo'n tuigje de waarde behoud dus dan verkoop ik m straks gewoon weer

8 dagen geleden

Reactie op LisetteOV

Die heb ik ook wel maar vind ik zo'n onding😅 struikel de hele tijd over de ...
Idem, ik heb alvast plannen met die stoel als we die niet meer nodig hebben 💥. Alleen is het wel veel goedkoper dan het tuigje en het houdt haar veilig. Tot het moment dat het iets veiliger wordt zal ik mij dus nog kapot ergeren aan die stoel, haha 🥲.

7 dagen geleden

Het was even vogelen hoe erop te zetten. Verder doet hij wat hij moet doen. 7.50!

4 dagen geleden

Hij zit vast, ik ben blij (en ontspannen😂)