5 december op mijn cyclus van 24 dagen en 9 december op een cyclus van 28 dagen. De verloskundige trekt het daar naartoe en dan de termijn echo nog afwachten en wanneer de kleine dan zelf wilt komen. Nog even geduld op het wachtbankje. Succes iedereen. 🍀🤞🌸
Jaaaaa weer een positieve test na 2 miskramen 🎉❤️ De laatste was op 20 feb, dus uitgerekende datum is ongeveer 29 november! Echt zo blij en dankbaar. Tegelijkertijd ook heel bang dat het weer mis gaat. Hopen dat het dit keer wel goed gaat ❤️
Jaaaa niet normaal! Had vanmorgen lichte krampjes en direct helemaal in paniek… ik heb als tip gekregen om een “broedkip” te worden en daarmee te zorgen dat je buikje altijd warm is. Dus veel warm eten en lauw water drinken en lekker coconnen in dekentjes! Dat schijnt bevordelijk te zijn om het baarmoederslijm te verdikken waar het babytje zich heeft ingenesteld!
Jaaaaa weer een positieve test na 2 miskramen 🎉❤️ De laatste was op 20 feb ...
Ah ik snap hoe je je voelt! Ik ook een positieve test, gelijk na een miskraam (die was op 24 feb). Dus ik denk rond 1 december uitgerekend. Hopelijk gaat het inderdaad goed! ❤️