5 Reacties
2 jaar geleden
Hi hi, mijn urine is al 7 weken elke week onderzocht. 2 maal in zkh gelegen met nierbekken ontsteking. Maar mijn dokter zet het nu elke week na onderzoek ook op kweek. Dan moet ik de volgende dag gewoon bellen en daar zitten geen kosten aan verbonden. Dus miss zou ik dat even aangeven bij je dokter? Maar elke dokter is anders.. succes benieuwd hoe het verder looot
2 jaar geleden
Hoi,
Ik heb in oktober nog laten checken; mijn huisarts doet zelf een sediment en een kweek. Indien het sedimenten negatief is, sturen ze zelf de urine door naar het ziekenhuis. Nu al 3x gebeurd en nog nooit iets hoeven betalen..
2 jaar geleden
Reactie op Kimmiee1986
Hi hi, mijn urine is al 7 weken elke week onderzocht. 2 maal in zkh gelegen ...
Dankje voor je reactie! Het gaat niet om de kweek die ik moet betalen maar om het onderzoek in het lab ná de kweek.. misschien is de uitslag na de kweek gewoon in orde hoor en hoeft het niet mee naar het laboratorium voor verder onderzoek.
2 jaar geleden
Mijn dokter heeft tijdens mijn zwangerschap ook drie keer mijn urine gestuurd naar het lab. Ik moest Daan €45-50 voor betalen per onderzoek. Volgens mij gaat dat wel van je eigen risico af.
2 jaar geleden
Reactie op Ilona Nalan
Mijn dokter heeft tijdens mijn zwangerschap ook drie keer mijn urine gestu ...
Oké bedankt voor je reactie. En is daar toen ook iets uit gekomen?