7 Reacties

2 jaar geleden

Wij gaan dinsdag toevallig naar TUI BLUE belek! De tui blue hotels zijn hotels van tui die wat luxer zijn en hebben omdat het direct is aangesloten bij tui, strengere voedings eisen e.d. https://www.tui.nl/tui-blue-belek-509328223/?gclid=EAIaIQobChMIyLmG_fzd_wIVweR3Ch3a-gzIEAAYASAAEgI--_D_BwE&gclsrc=aw.ds

2 jaar geleden

Reactie op simonevandenberg

Wij gaan dinsdag toevallig naar TUI BLUE belek! De tui blue hotels zijn hot ...
Wij zijn in mei daar geweest en ik vond het verschrikkelijk馃槶. Ik heb nog nooit zo鈥檔 slechte tui vakantie gehad, het eten was verschrikkelijk. Het zwembad was mooi maar het eten was echt verschrikkelijk.

2 jaar geleden

Wij zijn een paar weken geleden geweest. Toen 12 weken. Eten was goed en wat je zegt vooral op ijsklontjes etc letten, maar voor de rest echt prima te doen. Wij gingen met Corendon

2 jaar geleden

Ik ben naar marmaris geweest Pasa Beach hotel, het is klein maar heel gezellig en fijn aan een boulevard en je kan zo 7 km over de boulevard naar ismeler lopen dat dorpje zit ernaast. Met de dolmus ben je binnen 5 min in het centrum en pal aan de voorkant van je hotel heb je leuke winkeltjes, in het offici毛le centrum marmaris heb je nog een fontein show en leuke locals winkels die heel goedkoop zijn. De sfeer is ook super gezellig het eten is in het hotel schoon en heerlijk, word goede aandacht besteed aan het eten. En de mensen spreken engels, en duits en soms Nederlands. Je zit pal aan het strand met stuk prive strand en gratis strandbedden en badlaken, en leuke animatie voor volwassenen en kinderen. Het is een prachtige bestemming, ik ga er volgend jaar weer heen met mijn kleine spruit 馃榿鉂わ笍 鉂わ笍

2 jaar geleden

Wij vliegen volgende week naar Turkije, long beach resort&spa (Alanya). Ben dan 20 weken! Vond het eerst ook spannend, maar nu vooral veel zin in. De vk heeft je een verklaring mee, eventueel een fit to fly (bij tui verplicht vanaf 26 weken dacht ik) Qua eten en drinken is het zoals voor iedereen, alleen zou ik zelf uit voorzorg geen salades of (niet zelf) gewassen producten en ijsklontjes nemen. Niet teveel in de directe zon en in ons geval rustiger aan met glijbanen waar ik bij het boeken nog zoveel zin in had, niet wetende dat we zwanger zouden zijn.. gelukkig gaat onze zoon van 5 het vast fantastisch vinden om vooral met papa van de glijbanen te gaan! Vooral w茅l genieten en kijken/eten wat wel kan! Veel plezier!

2 jaar geleden

Ik ben precies 26 weken als we op vakantie gaan :) Turkije heeft gelukkig goede voorzieningen en de all inclusive resorts zijn over het algemeen goed! Zou goed de recensies lezen op zoover. Wij gaan naar side mare resort, zijn er al eens eerder geweest en is een erg fijne plek. Veel plezier alvast

2 jaar geleden

Wij gaan eind augustus een weekje all in naar Side. Ik ben dan 23 weken zwanger en regel ook een fit to fly verklaring via de verloskundige. We gaan wel zien hoe het gaat en wat allemaal kan enzovoort