483 Reacties

5 maanden geleden

Mogen uitslapen toen de dreumes om 6 uur “pap etehhhh” eiste, iets wat we maar al te graag wilden gezien ze al een dikke week ziek is en daardoor weinig eet en afvalt. Vervolgens een mental breakdown omdat ik fysiek zó weinig kan en de dreumes alleen maar gedragen wil en ook nog eens in een fase zit waarin ze heel graag me aan m’n haren trekt of bijt, wat ik met al die hormonen slecht kan hebben. Verder een fijne ochtend met veel “bouwehhh” met Duplo en puzzeltjes maken. Nu al een half uurtje “nap trapped” omdat de meid wakker werd na drie kwartier dutje en niet meer alleen verder wil slapen… Terwijl ondertussen de baby vrolijk m’n ribben kapot trapt😂👍🏻 zin in dat het zover is, maar nog “maar” 37+2 dus ben bang dat ik nog wel ff moet… Leuk topic!!

5 maanden geleden

Reactie op flowerfloor

Mogen uitslapen toen de dreumes om 6 uur “pap etehhhh” eiste, iets wat we m ...
Oh dit dreumes moment herken ik zooo erg!! Hier is slaan ineens trending, en daarna dood leuk zeggen “nee mama was aai” uhu. Ineens wil ze hier ook alleen maar gedragen worden en niet meer alleen spelen. Net als jij kan ik die dingen nu slecht hebben. Maar hey soms mag het ook ff k*t zijn 🙈

5 maanden geleden

Reactie op hilde32

Oh dit dreumes moment herken ik zooo erg!! Hier is slaan ineens trending, e ...
Haha echt he?? Het komt maar voort uit liefde blijf ik mezelf zeggen🤷‍♀️🫣 maar ze kan ook echt gaan uitdagen - achteloos iets van dr bord op de grond gooien en als ik daar dan op reageer met dat het niet mag, met een felle blik in dr ogen zo snel mogelijk ALLES op de grond gooien. In die zin wel veel zin in een newborn weer, die hoef je nog niet op te voeden haha😅

5 maanden geleden

... wat gewinkeld met onze zes dagen oude baby, onze peuter en papa. Zo blij dat de kraamhulp me ein-de-lijk liet gaan en zo genoten van het koude weer. Helemaal blij! Ook omdat ik vandaag nog geen kraamtraan gelaten heb trouwens. De hormonen zijn killing 😅

5 maanden geleden

Reactie op Kantoortroela

... wat gewinkeld met onze zes dagen oude baby, onze peuter en papa. Zo bli ...
Eindelijk, na 6 dagen 😅 wat heerlijk dat het al kon! En lekker he, eens even geen regen 😀

5 maanden geleden

...weinig tot geen energie (manlief doet lekker mee) en we moeten de vluchttas nog in orde zetten en de Maxi-Cosi in de auto installeren. 🥴

5 maanden geleden

.. vandaag maak ik me druk dat de komst van de kleine er (nog) meer tot gaat leiden dat ik de projectmanager vh huis(houden) ben en steeds mn man achter de broek moet gaan zitten omdat hij niet goed ziet wat het allemaal vergt (incl van alles regelen, niet alleen schoonmaken)..

5 maanden geleden

Een pyjamadag! En man, baby( van 2,5 week) en peuter doen lekker mee. Vandaag was de uitgerekende datum, toch een beetje gekke emo dag vandaag…

5 maanden geleden

De maxi cosi in de auto gezet.. En wij maar denken dat we een grote auto hadden gekocht. Stoeltje staat achter mij en ik zit nu echt zo goed als klem voorin. Achter mijn man past het helemaal niet, anders kan hij niet rijden. Betekent ook dat ik niet achterin kan gaan zitten bij de baby straks. En dat vind ik wel een klein beetje balen.

5 maanden geleden

Ontzettend veel harde buiken en pijn in onderrug. Komt hoogstwaarschijnlijk door de ballon die vanochtend is geplaatst. Dus nu lekker de hele dag chillen en wachten tot die er eventueel uitvalt…. Vind het echt heel spannend.

5 maanden geleden

Reactie op Tirza99

De maxi cosi in de auto gezet.. En wij maar denken dat we een grote auto ha ...
Kan de baby niet voorin?

5 maanden geleden

Reactie op Tirza99

De maxi cosi in de auto gezet.. En wij maar denken dat we een grote auto ha ...
Waarom kan je niet achterin zitten? En neemt veel ruimte in he, zo'n stoeltje. Over een jaar a15 maanden kan je naar de volgende, die nemen minder ruimte in.

5 maanden geleden

Reactie op Tirza99

De maxi cosi in de auto gezet.. En wij maar denken dat we een grote auto ha ...
Is trouwens ook fijner hoor, kindje achter passagier. Als je dan alleen met je kindje op weg bent, kan je er nog een klein beetje bij als je stil staat.

5 maanden geleden

Reactie op Jurst

Waarom kan je niet achterin zitten? En neemt veel ruimte in he, zo'n stoelt ...
Omdat mijn man nogal lang is (1.95m) en de stoel volledig naar achteren moet voor hem om goed te zitten voor het rijden. Dus ik pas er dan niet achter

5 maanden geleden

Reactie op Nicolevdp

Kan de baby niet voorin?
We hebben hem qua veiligheid liever achterin😊

5 maanden geleden

Reactie op Tirza99

De maxi cosi in de auto gezet.. En wij maar denken dat we een grote auto ha ...
Haha zelfde probleem! Ik zat met m’n knieën tegen het dashboard, zelfs met een kleine SUV, hoe dan. Hebben hem even een kwartslag gedraaid en dat scheelt voor nu een boel 😂

5 maanden geleden

Voor het eerst gekookt in onze nieuwe keuken, na een verbouwing van 3,5 maand kunnen we eindelijk weer beneden wonen en lekker op de bank hangen. Nét op tijd klaar voor de geplande keizersnede. Hopelijk blijft hij ook nog eventjes zitten tot die datum. Verder lekker bezig met het optuigen van de kerstboom 🎄

5 maanden geleden

Reactie op Eef1994

Haha zelfde probleem! Ik zat met m’n knieën tegen het dashboard, zelfs met ...
Ja dat lukt niet met de isofix base haha. En onze maxi cosi is niet draaibaar helaas. Dus het is voor nu even afzien 🤣

5 maanden geleden

Ontzettende hoofdpijn die vanuit achter mijn ogen komt.. normaal gesproken heb ik deze hoofdpijn iedere maand rond mijn eisprong. Maar de hele zwangerschap geen hoofdpijn gehad. Zou het een teken zijn van een naderende bevalling… ik hoop het! Moet eerlijk zeggen dat ik heel ongeduldig word, ik wil haar zo graag ontmoeten. 💗🙏🏻

5 maanden geleden

Zwangerschapshoot gehad🤗 en ik word weer de hele dag aangestaard door onze kat🥲😅