10 Reacties

één maand geleden

Hier ook even, hij bleek een tandje te krijgen en had verder ook grote ontwikkelingssprongen (kruipen, zitten, optrekken, meer brabbelen etc). Het slapen en eten ging daardoor slecht. Nu gaat het weer beter, na 2 weken

één maand geleden

Een groter stuk eten in zijn handje vond hij trouwens nog wel interessant, maar daar krijgt hij bijna niets van binnen, is meer om te ontdekken

één maand geleden

Mijn zoontje is nu 7.5 maand en deed dit 2 weken geleden ook met zijn boterham/groentehapje. Hij kreeg 4 flessen van 180 cc om 06.30/11.00/15.00/19.00 uur. Sinds 2 weken nu de fles van 11 en 15 uur geminderd naar 150 cc en sindsdien eet hij weer beter.

één maand geleden

Ons kindje ook! Nu net 7 maanden en weigert alle vormen van eten. At eerder niet veel maar genoot wel van banaantje en avocado. Ook op de opvang stellig aan het weigeren (zie screenshot😂😅). Hier ook veel ontwikkelingen en we vermoeden ook een tandje..

één maand geleden

Hier net zo! Het eten (voornamelijk vast voedsel) gaat ineens veel minder. Ik zat er aan te denken of ik misschien nog teveel flesvoeding geef, dat het daar aan ligt. Ik blijf vast voedsel wel aanbieden. Krijgt hij misschien tandjes? Wij hebben dat een tijdje terug ook gehad, toen ging vast voedsel ook niet zo goed. Toen kreeg hij twee tandjes. Daarna ging het wel weer goed.

één maand geleden

Hier ook! Hij is 7 maand en een beetje. Nu een week verder en Gaat nu weer iets beter lijkt het, tenminste vandaag ging het goed

één maand geleden

Hier ook ineens weigeren van alles behalve zijn fruithap terwijl hij eerst echt alles at

één maand geleden

Ahh dank voor jullie reacties! Ik heb inderdaad het idee dat het weer wat beter wordt... Tot nu toe nog geen enkel tandje te bekennen, maar wie weet...

één maand geleden

Hier nu ook! Maar, er komen 3 tanden aan en ze zijn nu zover dat ze bijna het tandvlees door zijn… ik hoop dat het daarna weer wat beter gaat 🙈 En daarnaast zijn we de fles van 11 en 15 u iets kleiner aan het maken..

één maand geleden

Ik denk hierbij inderdaad ook aan tandjes, zou het verder gewoon blijven aanbieden.