31 Reacties

vorig jaar

Wij geven vitamine d van vitakruid

vorig jaar

Welke variant gebruik je? Je hebt van zowel Davitamon als Kruidvat ook Vitamine D op oliebasis. Die is smaakloos. De andere variant heeft een smaakje en is daardoor veel moeilijker te accepteren voor baby's.

vorig jaar

Misschien minder sterke reactie op vitamine d op water basis

vorig jaar

Reactie op Milagro

Welke variant gebruik je? Je hebt van zowel Davitamon als Kruidvat ook Vita ...
het is op oliebasis, vergeten erbij te zetten😅 beide waren dat

vorig jaar

ik had kruidvat oliebasis en davitamon waterbasis en bij beide reageerde zij heftig, nu 6 weken oud. dus geef t nu maar niet..

vorig jaar

Geef je borst of flesvoeding?

vorig jaar

Ik gebruik nu op waterbasis van dagravit, hoor ik ook weer wisselende verhalen over dat waterbasis niet goed is. CB gaf aan dat het wel kon. Ik weet tegenwoordig ook niet echt waar ik goed aan doe maar ze reageert niet raar op waterbasis

vorig jaar

Wij geven vitamine d van Laveen

vorig jaar

Hier ook laveen is natuurlijk misschien werkt dat?

vorig jaar

Wij gebruiken van Vitakruid, ook door mijn vk aangeraden!

vorig jaar

Ik ben van kruidvatmerk geswitched naar vitakruid. Het bevalt me erg goed, hij is niet meer zo onrustig als eerst en slaapt veel beter.

vorig jaar

Reactie op Sabineee

Geef je borst of flesvoeding?
ik geef flesvoeding

vorig jaar

Reactie op Maima98

Wij gebruiken van Vitakruid, ook door mijn vk aangeraden!
en dan die met ook vit k erbij ?

vorig jaar

herkenbaar. ik ga deze bestellen op aanraden Mattisson Vitamine D3 Baby & Kind 10Mcg Vegan Druppels. deze is op basis van met olie.

vorig jaar

Reactie op les90

ik geef flesvoeding
Dan zou je even moeten uitrekenen hoeveel vitamine D er al in de voeding zit. Kregen wij als tip van de osteopaat.. bleek dat ons zoontje door de flesvoeding al aan de hoeveelheid vitamine D per dag kwam. Door nog druppels toe te voegen kreeg hij een soort “overdosis”. Hij had daar ook enorm veel last van dus we zijn ermee gestopt.

vorig jaar

Vraagje, hoe wist je dat het door de druppels kwam? 😊

vorig jaar

wij hadden hetzelfde probleem met vit d van davitamon, erg veel huilen en krampen. Snel die van Laveen gekocht en sindsdien helemaal goed

vorig jaar

Reactie op bo1993

Vraagje, hoe wist je dat het door de druppels kwam? 😊
doordat ik het een dag niet gaf en ze meteen helemaal weer een blije baby werd en weer sliep . met druppels vanaf smorgens tot savonds alleen maar huilen/krijsen en niet willen slapen.

vorig jaar

Ik geef het ook niet... om die reden. Ik ga wel starten met 3 maanden ofzo. En dan langzaam opbouwen.

vorig jaar

Reactie op les90

en dan die met ook vit k erbij ?
Yes! Gebruik ze allebei