10 Reacties

2 jaar geleden

Diegene voor in de maxicosi is kleiner/minder lang. Tot 6 a 8 maanden. Diegene voor in de wandelwagen kan je tot 2 a3 jaar gebruiken dus die is groter/ langer

2 jaar geleden

Reactie op Nicolevdp

Diegene voor in de maxicosi is kleiner/minder lang. Tot 6 a 8 maanden. Dieg ...
Dus voor de eerste maanden kan het in principe wel? Na 6-8 maanden is het ook niet zo koud meer waarschijnlijk. Dus ik zou er dan volgend jaar eentje kunnen bij aankopen.

2 jaar geleden

Reactie op pwikachew

Dus voor de eerste maanden kan het in principe wel? Na 6-8 maanden is het o ...
Dat zou inderdaad kunnen. Je moet wel even navragen als de afstand van de gaten wel geschikt zijn voor beide. Wat ik zelf zou doen, is voor de maxicosi een dikke omslag doek gebruiken en voor volgend jaar pas in de wandelwagen een voetenzak aanschaffen.

2 jaar geleden

Ik ga gewoon die van de maxi cosi gebruiken die ik bij de zeeman heb gekocht.. evt met extra dekentje

2 jaar geleden

Ik heb het wel gedaan past prima en lekker dik en wollig

2 jaar geleden

Wil je voor in de kinderwagen/buggy een voetenzak gebruiken voor in het reiswiegje of voor in het zitje? Voor in het reiswiegje lijkt mij dat je prima de voetenzak van de autostoel kunt gebruiken. Voor in het zitje kan het zijn dat de afstand van de gaten niet overeenkomt met de riempjes. Wij hebben een voetenzak voor de autostoel die we ook gaan gebruiken in de reiswieg indien nodig. We hebben ook nog Wikkeldekens, die kunnen ook in de reiswieg. Voor in het zitje hebben wij een grotere voetenzak, die is groot genoeg voor kinderen 3-4 jaar. Deze hebben wij nog van onze oudste. Het zitje gebruik je toch pas vanaf 6-8 maanden.

2 jaar geleden

Als t past, is t geen probleem! 👍 Voetenzak is voetenzak

2 jaar geleden

Is een voetenzak echt nodig voor de buggy of is warme kleding en een wollen deken voldoende?

2 jaar geleden

Reactie op Sal1990

Is een voetenzak echt nodig voor de buggy of is warme kleding en een wollen ...
Je kan het proberen. Tegen die tijd is je kind ook wat ouder maar kan het kleedje wel weg schoppen of dat het wegglijdt

2 jaar geleden

Bij mijn kinderwagen zat al een voetenzak, mij werd geadviseerd voor de maxi-cosy/autozitje een aparte te halen. Tip, kijk hiervoor op Vinted! Ik vond ze nieuw behoorlijk prijzig en er staan er zat leuke op Vinted voor veel minder geld. Even in de wasmachine en klaar :)