221 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben voller en ben nu 13+2. Volgens mij kan je t nog niet echt aan me zien maar voel t wel met m’n broeken 😂
3 jaar geleden
Ik ben ook voller en nu 11+6. Volgens m'n omgeving is het nog niet te zien, maar ik was juist wat afgevallen en zie zelf echt weer een stuk vollere buik. Dus afgaande op m'n omgeving zie ik er gewoon dik uit en nog niet zwanger. Ik ben ook benieuwd wanneer ik er zwanger uit zal zien en niet meer "gewoon dik".
Aangezien ik pas 11+6 ben zal het misschien ook meer m'n darmen dan baarmoeder zijn...
In elk geval zitten m'n broeken een stuk strakker... M'n spijkerbroeken kan ik niet meer comfortabel aan, gelukkig had ik nog wat wijdere zomerbroeken die ik nu met deze hitte aan kan, en rokken die voorlopig nog wel mee zullen rekken 😅
3 jaar geleden
Hier ook maatje meer en nu 13.1. Voordat ik zwanger raakte, ben ik 15 kilo afgevallen en had ik gee buik meer. Die heb ik nu wel weer, maar voor de buitenwereld nog niet te zien dat het een zwangerschapsbuikje is.
3 jaar geleden
Ik ben ook voller en ik merk ook dat ik mijn buik niet meer kan inhouden. Ik pas mijn spijkerbroek nog wel maar het zit niet lekker meer. Mijn buik staat standaard bol eigenlijk. Maar zit nu nog wel een fase dat mijn buik gewoon dik lijkt ipv zwanger 😅. Borsten zijn ook uit zijn voegen gegroeid 🤣.
3 jaar geleden
Heel herkenbaar. Vorige week kreeg ik nog de opmerking dat ik toch wel heel stevig aan het worden ben.
Normaal draag ik high waist broeken, zodat ik m'n vet kan verbergen. Echter zitten m'n broeken niet lekker meer. Met zwangerschapskleding zie je natuurlijk meer, omdat de band zo laag zit.
Toch had ik laatst zwangerschapskleding aan en zag iemand dat ik zwanger ben, dat voelde wel heel speciaal.
Ik kan alleen niet wachten tot het geen twijfel meer is tussen dik/aangekomen zijn en een zwangerschapsbuikje😍
3 jaar geleden
Reactie op Emmy W
Ik ben nu 12 weken, ik heb nog geen baby buik. Maar merk wel dat ik mn onde ...
Precies dit heb ik ook haha! Nog geen babybuik, maar m niet meer kunnen inhouden ook 🤣 Ik heb van mezelf ook altijd wel een "zwembandje" maar echt "te vol" (vind dik zo onaardig klinken🤨) ben ik denk ik niet.. maar wel te hoog bmi.. Maak me soms wel zorgen over hoe het straks zal zijn met extra kilootjes van de zwangerschap. Maar ja, ladiessss.. belangrijkste is dat de baby genoeg krijgt. Dus we gaan ons niet dik maken (haha sorry foute woordgrap) om die kilo's 🩷
En kilootje meer of minder we zijn allemaal mooi, en zo bijzonder dat ons lijf een nieuw mini mensje aan het creëeren is!😍
3 jaar geleden
Hoi, ik ging er eigenlijk vanuit dat je ook foto's wilde zien ter vergelijking? Ik heb daar zelf nooit zo'n problemen mee en wil ze best plaatsen. 😉 😊
Op de foto ben ik 14 weken.
Ik ben zelf nu 15+6 weken inmiddels.
Draag al vanaf week 12 voornamelijk zwangerschapskleding (op wat oude jurkjes na).
En ondanks dat ik nog een zichtbare streep/2 buiken/B belly heb, begin je sinds een paar weken echt steeds beter te zien dat ik zwanger ben.
Ik draag wel graag hoge slips en banden zodat de buik al ronder oogt. 😉🤷🏼♀️
Ondanks dat ik door Hyperemesis Gravidarum in totaal al 9 weken slecht eet en drink en zo'n 6kg afgevallen ben, wordt de zwangere buik echt zichtbaar.

3 jaar geleden
Reactie op Mosieeee
Goede tip van die hoge slips! Je ziet er mooi uit hoor!
Dankjulliewel!
Ik ben vandaag 16 weken, maar heb even een vergelijk foto gemaakt van lage en hoge slip, zodat vrouwen met een B buik weten dat ze niet alleen zijn. 🙂
En dan zien jullie het verschil bij mij van 14w en 16w.
@Mosieeee , het was even goed zoeken naar grote maat hoge slips voor minder dan €20 per stuk, maar ik heb ze uiteindelijk online besteld bij Prenatal en ben er blij mee.
Ik mis zelf ook nog meer foto's van ook volle of dikke zwangere vrouwen in bladen en advertenties. Het kan er zo anders uitzien en dat is goed om te weten. Josine Wille bijv. hield dit wel goed bij.