6 Reacties

2 jaar geleden

Wow, lekker bezig mama! Ik ben al blij wanneer ik de dagen doorkom 🤣. Mijn tweelingbuik is groot en ik kan niet zoveel meer, gelukkig heb ik veel hulp. Verder besteed ik veel aandacht aan mijn meisje van 3,5 jaar en lees ik 'Het grote tweelingenboek'. Omdat de eerste in stuit ligt moet ik deze week nadenken over wat ik wil: een vaginale stuitbevalling of een keizersnede. Dus ook daarover lees ik en probeer ik info te verzamelen. Dat is het wel zo'n beetje...

2 jaar geleden

In theorie wel, in de praktijk ben ik aan het eind van de dag te moe🙈 Wellicht dat het tijdens m'n verlof wel lukt. Qua fysiek doe ik wel al de hele zwangerschap 2x per week zwangerschapsfitness. Maar ik wil eigenlijk thuis ook dagelijks wat oefeningen doen.

2 jaar geleden

Goed bezig! Haha ik ben nu ook met verlof, vandaag alleen even naar de pedicure geweest, ik had mij voorgenomen om elke dag te gaan sporten, maar dat komt er nog niet van.. morgen weer proberen! Wel n goeie tip om alvast elke dag n schoonmaakklus te doen! In m’n hoofd is de bevalling nog erg ver weg maar dat is helemaal niet zo!

2 jaar geleden

Een maand geleden deelde ik n'n mooie plannen. Gaat ten dele goed! De belangrijkste dingen in huis zijn gepoetst, de vriezer puilt uit met curry/soep/stoof/pastasaus en wat zelfgemaakte snacks. De ontspannings/yoga oefeningen lukken om de dag, elke dag lukt niet. Ademhalingsoefeningen vergeet ik steeds. Schrijven doe ik ook nog weinig. Hoe komen jullie je verlof door?

2 jaar geleden

Reactie op MamavanLuus

Een maand geleden deelde ik n'n mooie plannen. Gaat ten dele goed! De bela ...
Vooral veel opruimen en schoonmaken! Toegeven aan mijn nesteldrang. Ik zou eigenlijk ook wel echt moeten(willen) beginnen aan wat oefeningen met de yogabal en ademhalingsoefeningen! Elke x denk ik: heb nog tijd zat… maar ben inmiddels 37 weken 😂 dus die tijd zat is voorbij gevlogen haha

2 jaar geleden

Reactie op jessicaaa20

Vooral veel opruimen en schoonmaken! Toegeven aan mijn nesteldrang. Ik zou ...
Op de bal doe ik tijdens het tandenpoetsen haha. Dan heb ik ieder geval twee keer per dag dat ik een paar minuutjes bekken losdraai en bekken kantelingen doe.