8 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben overigens volgens de app 6+5

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ik dacht ook huh wat is dit nou.. Maar volgens mij is dit compleet normaal 😊

3 jaar geleden

Misschien een vaginale infectie of schimmel? Komt best veel voor. Niks om je zorgen om te maken. Kijk even online vind je best veel over.

3 jaar geleden

Reactie op Marjoooo

Ik heb precies hetzelfde! Ik dacht ook huh wat is dit nou.. Maar volgens mi ...
Ja ik kreeg eerst een hartverzakking in de wc want daar leek het roze! 😬 Maar online zeggen ze ook dat het een infectie kan zijn

3 jaar geleden

Reactie op Lariekoek89

Ja ik kreeg eerst een hartverzakking in de wc want daar leek het roze! 😬 M ...
Heb je het continue? Ik namelijk niet, maar vooral na de seks (ga uiteraard wel direct naar de wc). Heb ook nergens last van. Ik had precies hetzelfde haha, leek roze toen schrok ik me dood

3 jaar geleden

Reactie op Marjoooo

Heb je het continue? Ik namelijk niet, maar vooral na de seks (ga uiteraard ...
Ik heb het nu maandagochtend gehad en toen werd het wel iets witter daarna. En nu vanochtend weer.. en daarna wordt het wel steeds witter.. na de seks zou het eventueel kunnen wijzen op een klein bloedinkje van de baarmoeder wellicht? Wij hebben door dit even geen seks gehad omdat ik eerst wilde afwachten of het niets ‘verkeerds’ was..

3 jaar geleden

Ziet er mij eerder uit als beetje bruinverlies tussen de afscheiding? (Wat zeker geen probleem hoeft te zijn, heb het intussen ook al twee keer gehad).

3 jaar geleden

Is heel normaal zolang er geen vreemd geurtje bij zit Ook roze bruin of beetje bloed is heel normaal