7 Reacties

3 dagen geleden

Hier was het ook weken vroeg wakker rond die tijd en sinds 3 weken weer rond 07:00 wakker. Denk zelf dat het door tandjes pijn kwam ( kiezen ) of een fase. Hier is het iig goedgekomen en was op het moment wel even accepteren hadden van alles geprobeerd maar ze bleef vroeg opstaan dus maar geaccepteerd. Slapen overdag doet ze hier vrijwel nooit meer.

3 dagen geleden

O zo herkenbaar! Wij zitten nu daar nu ook midden in! Kom maar op met de tips haha, lees even mee馃槀

3 dagen geleden

Pfff ik dacht ook dat het een fase is, bij ons is het inmiddels al maaaanden zo en ik zit toch zeker wel 2x per week zelfs om half 5 al beneden. Wat ik laatst wel gehoord heb is om de middagdut niet te vroeg te laten beginnen. Dit vanwege de tijd vanaf einde middagdutje tot aan avond slaaptijd. Als die tijd te lang is, werkt het vroeg wakker worden in de hand schijnbaar. Vanwege oververmoeid naar bed gaan. Ze hebben het over half 1 en liever niet eerder. Als dat betekent dat ze in de ochtend heel lang wakker zijn is dat schijnbaar minder erg. Dat gaan wij nog proberen. Maar ik ga denk ik ook de Early Birds slaapgids aanschaffen van slaaptipsvoorbabys.nl. Als niet hier meer werkt. Dit zou je ook nog kunnen kijken of je dat wat lijkt. Oh ja en bij hele korte nachtjes voor haar doe ik soms rond half 9 (net nadat ik zoon naar school heb gebracht) een extra blokje om rijden met de auto en laat ik haar zo'n 10 a 15 min powernapje doen om de lange ochtend te over bruggen. Zou ik haar rond die tijd even in bed leggen, zou ze niet gaan slapen, vandaar in de auto haha. Dan is ze zo vertrokken.

3 dagen geleden

Reactie op Elliema

Pfff ik dacht ook dat het een fase is, bij ons is het inmiddels al maaaande ...
Dit is echt zo. Hier gaat hij wat weet ook gebeurt niet voor 13 uur naar bed. En dan gewoon om 19 uur weer op bed. En dan slaapt hij tot 6:15/:30 vaak wel nu. Om 6:45 moet hij eruit doordeweeks. Dus dat is prima.

3 dagen geleden

Heel herkenbaar. Tot 6:00 blijft onze zoon in bed, al schreeuwt hij nog zo hard. Iedere 5 minuten kom ik terug met dezelfde boodschap 'het is nog heel vroeg, we gaan nu slapen. Ga maar liggen en doe je ogen dicht'. Het lijkt nu effect te hebben... En ik laat hem in de middag niet langer dan 2 uur slapen.

2 dagen geleden

Reactie op Elliema

Pfff ik dacht ook dat het een fase is, bij ons is het inmiddels al maaaande ...
Op dagen thuis gaat hij dan misschien iets te vroeg zijn middagdut in. Op de opvang dagen sowieso pas om 13:00. Ga dat eens paar dagen ook proberen!