12 Reacties

4 maanden geleden

Hier geen antwoord op, maar wat voor luiers gebruik je standaard? Ik merk hier dat ik wel voornamelijk echte pampers premium protection of harmonie moet hebben om uitslag echt weg te houden. Met goedkopere luiers leggen ze er helaas toch echt allebei last van.

4 maanden geleden

Reactie op Jurst

Hier geen antwoord op, maar wat voor luiers gebruik je standaard? Ik merk h ...
Ik heb altijd pampers premium protection voor hem. Deze lekken niet zo snel en hebben gewoon een stuk betere pasvorm. Alleen hij heeft de laatste dagen spuitluiers waardoor er toch weer uitslag komt. Ik vind het zo zielig.

4 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Ik heb altijd pampers premium protection voor hem. Deze lekken niet zo sne ...
Echt zijn billen wassen bij het verschonen kan dan wel helpen. Tenminste dat was bij mijn zoontje toen hij mega zure diarree had 15x per dag wel echt zo. Scheelde enorm.

4 maanden geleden

Reactie op Jurst

Echt zijn billen wassen bij het verschonen kan dan wel helpen. Tenminste da ...
Wij gebruiken de baby dry, vond bij de premium protection zijn billen toch natter dan bij de baby dry. Maar idd zo snel mogelijk verschonen, zoveel mogelijk poep weghalen met zo min mogelijk keer vegen want elke aanraking doet zeer. (1 grote prop papier desnoods waarmee je in 1x zoveel mogelijk wegveegt). Billendoekjes prikken vaak en de kou doet ook nog extra pijn, de rest gewoon met lauw water en een washandje wassen en droog deppen daarna smeren.

4 maanden geleden

Reactie op Kruimel90

Wij gebruiken de baby dry, vond bij de premium protection zijn billen toch ...
Ik heb de oliedoekjes van de Kruidvat die ik gebruik. Die voelen zachter aan dus ik ga er dan heel voorzichtig overheen. Vaak na een echte flinke spuitluier zetten we hem ook onder de douche. Nu is hij constant bezig met tandjes krijgen en ik zag dat er weer een kies doorkomt. Dus ik denk dat dit ook een rol speelt met de uitslag en de spuitluiers. Ik heb hem nu een wasbare luier aangetrokken en bepanthen zalf op de uitslag gesmeerd in de hoop dat dit ook verbetering geeft. Ik vind het gewoon zo zielig 馃槩

4 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Ik heb de oliedoekjes van de Kruidvat die ik gebruik. Die voelen zachter aa ...
Dat is het ook, je probeert van alles want je wil die pijn ook niet.. Wij hadden in 10 dagen tijd 2 kiezen en 3 hoektanden dus ik kan het me voorstellen. 馃槶

4 maanden geleden

Ja wasbare luiers kunnen wel echt helpen, maar dan moet je wasroutine etc ook goed zijn, dus als je het nooit gebruikt hebt is het wel even iets om op in te lezen misschien. Een beetje heilwol kan ook helpen, en ik zweer bij de zinkolie van dr Swaab! Je kunt ipv wasbare luiers ook eerst starten met wasbare billendoekjes, die zijn ook al veel beter voor de huid (gewoon een oude handdoek of hydrofiel in stukken knippen en gebruiken met een beetje water, daarna voorzichtig droogdeppen met hydrofiel )

4 maanden geleden

Sudocreme is vaak wat te agressief en zinkzalf droogt vaak ook uit, vandaar dat de zinkolie zo prettig werkt (zit ook gewoon in een potje, is een zachte zalf)

4 maanden geleden

Reactie op Loes9

Sudocreme is vaak wat te agressief en zinkzalf droogt vaak ook uit, vandaar ...
Ik heb gezocht naar de zink olie maar overal uitverkocht. Ik smeer nu bepanthen op z鈥檔 billetjes en ik merk al verbetering. Ook gebruik ik oliedoekjes omdat dit zachter is voor z鈥檔 billen en verder regelmatig verschonen. De wasbare luiers die ik heb zijn die van pampers met een wegwerp inlegger. Ik heb het idee dat dit toch wel een beetje geholpen heeft.

4 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Ik heb gezocht naar de zink olie maar overal uitverkocht. Ik smeer nu bepa ...
Fijn!! Zo zielig h猫 als ze er pijn aan hebben

4 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Ik heb gezocht naar de zink olie maar overal uitverkocht. Ik smeer nu bepa ...

4 maanden geleden

Klopt! Alleen was het uitverkocht bij Kruidvat en Etos hier 馃ゲ Bedankt voor het linkje!