11 Reacties

2 jaar geleden

Vanalles! Vooral in der slaap. Onze meid is nu 1 maand oud. Ze kreunt, soms klinkt het alsof ze aan het persen is. Soms geeft ze zelf een huiltje in der slaap

2 jaar geleden

Reactie op JustAngelique

Vanalles! Vooral in der slaap. Onze meid is nu 1 maand oud. Ze kreunt, soms ...
Is dat altijd? Mijne dus hetzelfde ik maak me soms beetje zorgen

2 jaar geleden

Hier ook een heel scala aan geluiden hoor. Is heel normaal, maar wel lastig wanneer je zelf in slaap wilt vallen 🤭

2 jaar geleden

Tijdens de eerste 2 maanden kun je de gekste geluiden horen, met name tijdens de nacht / het slapen. De darmen gaan dan werken, maar na een aantal weken wordt het vanzelf minder!

2 jaar geleden

Soms heb ik het gevoel dat ik een geitje in huis heb. En de scheten die er uit zo’n klein lijfje kunnen komen…

2 jaar geleden

Reactie op Ellabella1234

Is dat altijd? Mijne dus hetzelfde ik maak me soms beetje zorgen
Vaak wel. Zij slaapt gewoon door

2 jaar geleden

Die van mij is nu 4 weken.. en begint al te kletsen sinds een klein weekje 🫣😱Steeds meer en duidelijker het bekende ‘aguu’ geluidje. 🥰 zo lief.. de kreun geluidjes ‘s nachts zijn een stuk minder geworden, nadat wij begonnen zijn met mineraalwater te gebruiken. Kraamzorg en verloskundige hadden aangegeven dat we gewoon kraanwater konden gebruiken maar daar reageerde ze toch wel erg heftig op.

2 jaar geleden

Reactie op LizaSil

Soms heb ik het gevoel dat ik een geitje in huis heb. En de scheten die e ...
Wij hebben een walrusje. Klinkt heel schattig. 😊

2 jaar geleden

Yves is nu 4 weken oud. Hij klinkt als een geit/krakende oude deur/ kanarie en heel veel vieze stinkende scheetjes!

2 jaar geleden

Aida-Mae is nu 3 week. Ze kreunt, maakt geluid alsof ze zo’n zwaar leven heeft en alle rekeningen betaald, ze laat scheten alsof t een volwassen kerel is, soms klinkt ze als een vogeltje, ze knort soms, ze kan ook heerlijk in m’n oor zo’n horror geluid maken👌🏻, sinds gister maakt ze ook geregeld zon klik geluid met haar tong, en nog wel meer geluidjes hahah. Mevrouw is bijna nooit echt stil 😂

2 jaar geleden

Reactie op mariekdepiek

Yves is nu 4 weken oud. Hij klinkt als een geit/krakende oude deur/ kanarie ...
Hahaha hier ook eentje 🤣