9 Reacties

9 dagen geleden

Oo mijn oudste van net 2 jaar heeft ook waterpokken dus ik verwacht dat mijn 4 maanden baby het ook gaat krijgen.. hopelijk dat het net zo gaat

9 dagen geleden

Ons zoontje heeft ook waterpokken gehad toen hij ca 2,5 maand oud was. Beetje het zelfde verhaal als jij omschrijft, had er gelukkig ook weinig last van. Alles plekken zijn weer netjes weg getrokken op 1 plekje na waar een klein litteken achter is gebleven maar ik weet van ons eerste zoontje dat dit uiteindelijk ook wel wegtrekt.

8 dagen geleden

Mijn dochter heeft het met 4 weken gehad… Ziet er normaal uit bij jouw zoontje. Mijn dochter had gelukkig geen koorts of andere klachten maar zat ook helemaal onder… je kan er wat sudocreme op smeren om het in te laten drogen. Kunnen nare littekens van overblijven.

8 dagen geleden

Google waterpokken plaatjes. Mijn dochter heeft het erger gehad dan op al die plaatjes. Het kan best een hele tijd duren voor de plekken helemaal niet meer te zien zijn, en het kan er tijdens de actieve fase heel heftig zijn. Maar dat komt echt weer helemaal goed.

8 dagen geleden

Weet je zeker dat het waterpokken zijn? Zou ook krentenbaard kunnen zijn. Mocht dat het zijn, dan kan je een zalfje krijgen

6 dagen geleden

Hier nu ook met 4 maanden de waterpokken. Tot nu toe nergens last van. Smeer je er iets op?

6 dagen geleden

Reactie op Charlotte_xx

Weet je zeker dat het waterpokken zijn? Zou ook krentenbaard kunnen zijn. M ...
De plekjes op de foto doen mij ook eerder denken aan krentenbaard dan aan waterpokken... Misschien even huisarts naar laten kijken? Sterkte in ieder geval!

5 dagen geleden

Bedankt voor alle reacties! Het zijn inderdaad echt waterpokken.. op een aantal zaten al wat korstjes.. van de week een havermout badje gedaan en alle plekjes zijn nu heel mooi ingedroogd en al een stuk minder!! Verder heeft hij er helemaal geen last van gehad gelukkig 🥰🥰

5 dagen geleden

Oh gossie de arme schat! Fijn om te horen dat het weer beter met hem gaat.