Mijn dochter liep altijd op waterschoentjes voor het eerst dit jaar hebben we voor haar deze gekocht voor in de tuin, bij veel lopen had ze last van blaren dus dit was ook niet ideaal.
https://www.zalando.nl/next-pantoffels-pink-nx313b048-j11.html
Deze zitten net wat fijner/zachter en buiten de deur en naar school wil ik haar toch haar normale schoenen aan doen. 馃檲
Ik had ze ook voor mijn zoontje gekocht, maar die kan hier totaal niet op lopen. Echt stevig zijn ze ook niet en hij loopt pas sinds kort. Wat hebben jullie?
Blote voetjes doen we wel eens maar hij loopt ook in het gras, en ik ben dan toch bang dat hij net in een wesp of bij gaat staan (heeft z鈥檔 zus gehad). Hij kruipt ook nog regelmatig dus zo鈥檔 stevige neus leek me ook wel handig, maar helaas. Idee is dus iets wat heel flexibel is, ik had ook aqua socks en zwemschoenen gezien maar geen idee of dat het wel is..
Hoi! Ik heb sandaaltjes voor mijn zoontje gekocht van chicco hier zit een flexzool onder hij liep er zo mee weg! En gisteren Vans besteld deze zijn ook flexibel wel iets steviger dan de chicco sandaaltjes maar ook hier loopt hij goed op 鈽猴笍
Zoiets zoek ik wel idd, maar ik weet niet goed hoe dit is met lopen/rennen, is dit niet glad? Schuift dit niet heel erg? Daarom had ik juist die uit de link geprobeerd, daar zit nog een beetje profiel en zool op?
Zoiets zoek ik wel idd, maar ik weet niet goed hoe dit is met lopen/rennen, ...
Bij mij hebben ze het altijd aan onder de douche en bij het zwemmen. Ze glijden dan juist niet uit. Hoe het is als je het in de tuin gebruikt weet ik niet