229 Reacties

5 maanden geleden

Deze wens heb ik niet meer na 4 dochters maar ik wil je wel feliciteren met jullie zwangerschap!

5 maanden geleden

Oh gefeliciteerd! Wat mooi!

5 maanden geleden

Wij willen graag weer starten in 2025 voor een 2e 🤗 maar voor alsnog niet ongesteld geweest. Ik geef nog borstvoeding.

5 maanden geleden

En gefeliciteerd! Prachtig dat het nu natuurlijk is gebeurd!

5 maanden geleden

Ik wil ook graag niet te lang wachten voor een tweede, maar nog geen concreet plan. Na de bevalling is de werking van mijn schildklier wat verstoort geraakt, waarvoor ik nu medicatie neem. Eerst wil ik daarvan af en daarna zien we wel.

5 maanden geleden

Hier is de wens groot voor een 2e. Kleine is nu 7 maanden en doen niet voorzichtig meer. Van de week pas weer ongesteld geworden maar hoop dat het snel weer raak is. En natuurlijk hartelijk gefeliciteerd! Wat mooi dat het zo gelukt is.

5 maanden geleden

Ik ben nu pril zwanger van de derde. Van de week een positieve test in handen gehad 🥰

5 maanden geleden

Wat mooi en bijzonder dat het gelukt is via de natuurlijke weg! Gefeliciteerd 🥰 Wij hebben een meisje van net 3, ons zoontje is 7 maanden en zeker nog een wens voor een derde, maar wij gaan er weer voor na de zomer 😄

5 maanden geleden

Ik heb een zoontje van 2,5 jaar en een zoontje van 6 maanden. En ik ben nu zwanger van de derde, wat eerst erg schrikken was en moeilijk te accepteren. Gefeliciteerd met de zwangerschap 🩷

5 maanden geleden

Ik heb ook een positieve test in handen. Eerste ronde raak, ik kan het nog niet geloven eigenlijk 🤍

5 maanden geleden

Testen van deze morgen

5 maanden geleden

Reactie op Blijmom2022

Ik ben nu pril zwanger van de derde. Van de week een positieve test in hand ...
Gefeliciteerd 😍

5 maanden geleden

Reactie op Boymommy21

Ik heb een zoontje van 2,5 jaar en een zoontje van 6 maanden. En ik ben nu ...
Gefeliciteerd 😍 hopelijk hebben jullie het nu wat meer kunnen laten bezinken

5 maanden geleden

Reactie op Oostende

Ik heb ook een positieve test in handen. Eerste ronde raak, ik kan het nog ...
Gefeliciteerd 😍

5 maanden geleden

Reactie op Birg

Hier is de wens groot voor een 2e. Kleine is nu 7 maanden en doen niet voor ...
Ik duim ook voor jullie dat het snel raak mag zijn 🍀 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Mandy.

Wat mooi en bijzonder dat het gelukt is via de natuurlijke weg! Gefelicitee ...
Dankjewel! Fijne zomer en hopelijk mag het daarna snel raak zijn 🍀 🥰

5 maanden geleden

Wij zijn 3 jaar bezig geweest voor mijn meisje maar ook alweer 4 maanden onveilige sex, want je weet immers nooit. Maar vrees toch dat het weer ivf word! Gefeliciteerd!

5 maanden geleden

Gefeliciteerd! Nu niet zwanger, maar onze 2e dochter is in december 2023 geboren. Ik was zwanger van haar toen de 1e 9 maanden was ☺️ dat was ook onze wens. Niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn maar super blij wel!

5 maanden geleden

Reactie op MSK1419

Gefeliciteerd! Nu niet zwanger, maar onze 2e dochter is in december 2023 ge ...
Oh wat fijn!! En wat zijn je ervaringen met het korte leeftijdsverschil? Lijkt me toch wel heftig maar je krijgt er denk ik veel voor terug.

5 maanden geleden

Reactie op Jetje2213

Wij zijn 3 jaar bezig geweest voor mijn meisje maar ook alweer 4 maanden on ...
Je weet het nooit, hoop zo voor jullie dat het natuurlijk raak mag zijn en de ellende bespaard wordt deze keer 🍀🥰