Gisteren had ik een licht positieve zwangerschapstest in handen. Super blij want dit was onze wens! Bij de eerste (nu 6 maanden) na bijna 3 jaar zwanger geworden via IUI en nu dan in 1 keer raak via natuurlijke weg; echt een verassing!
Ik vind het wel fijn om met andere dames te babbelen wie ook al snel weer zwanger zijn geworden postpartum. Of die ook de wens hebben om niet te lange tijd ertussen te laten.
Wie van jullie heeft weer de wens om zwanger te worden of is al zwanger?
Wanneer wil je beginnen of hoeveel maanden postpartum ben je zwanger geworden?
Ik wil ook graag niet te lang wachten voor een tweede, maar nog geen concreet plan. Na de bevalling is de werking van mijn schildklier wat verstoort geraakt, waarvoor ik nu medicatie neem. Eerst wil ik daarvan af en daarna zien we wel.
Hier is de wens groot voor een 2e. Kleine is nu 7 maanden en doen niet voorzichtig meer. Van de week pas weer ongesteld geworden maar hoop dat het snel weer raak is.
En natuurlijk hartelijk gefeliciteerd! Wat mooi dat het zo gelukt is.
Wat mooi en bijzonder dat het gelukt is via de natuurlijke weg! Gefeliciteerd 🥰
Wij hebben een meisje van net 3, ons zoontje is 7 maanden en zeker nog een wens voor een derde, maar wij gaan er weer voor na de zomer 😄
Ik heb een zoontje van 2,5 jaar en een zoontje van 6 maanden. En ik ben nu zwanger van de derde, wat eerst erg schrikken was en moeilijk te accepteren.
Gefeliciteerd met de zwangerschap 🩷
Wij zijn 3 jaar bezig geweest voor mijn meisje maar ook alweer 4 maanden onveilige sex, want je weet immers nooit. Maar vrees toch dat het weer ivf word! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Nu niet zwanger, maar onze 2e dochter is in december 2023 geboren. Ik was zwanger van haar toen de 1e 9 maanden was ☺️ dat was ook onze wens. Niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn maar super blij wel!