12 Reacties
2 jaar geleden
Ja ik.. heb eigelijk totaal geen bloed verlies gehad alleen eerste dag ... was dag erna gewoon rozige slijm.. meer niet.. ma 3 dagen was het weg tenzij ik een hechting voelde dan was het weer iets met roze en slijm.. heb een mega snelle bevalling gehad beide bevallingen 3 hechtingen .... ben nu zwanger van m'n 3e dus heb dit al 2x zo zuinig mee gemaakt heb bij beide 1 pakje kraam verband verbruikt..
2 jaar geleden
Hoi, bij mij stopte het ook na een week zo goed als helemaal. Toen ik wat meer ging doen (lopen / bewegen / rommelen in huis) begon het weer toe te nemen en nu na 2 weken en 3 dagen lijkt het alweer af te nemen / te stoppen.
2 jaar geleden
Ik had ook na een paar dagen nauwelijks bloedverlies meer. Alleen nog wat afscheiding. Na 2 weken werd ik weer een stuk mobieler en ging ik weer wandelen etc, toen begon het weer, nu ruim 3 weken na de bevalling neemt het weer wat af.
2 jaar geleden
Hier ook weinig. Na 1,5 week ongeveer niks meer en sinds gister ineens wel weer maar echt heel weinig. Irritant vind ik het, denk je dat het is gestopt en dan ineens toch niet
2 jaar geleden
Reactie op Nadoow
Dank allemaal! Dit stelt me wel enigzins gerust 😌 Wat ik alleen bij mezelf ...
Hier hetzelfde! 27 december bevallen met knip, heel veel gebloed vanaf het begin, maar sinds gisteren doen mijn hechtingen beduidend minder pijn en loop ik nu dus ook meer rond. Sindsdien opvallend minder bloedverlies. Op 3 uur tijd soms zodanig weinig dat ik wat lichtroze afscheiding heb in mijn kraamverband. Ik hoop dat het zo blijft alleszins.
Is er een verontrustende reden mogelijk misschien waarom weinig bloeden niet goed zou zijn? Je zegt dat je het in de gaten moet houden van je verloskundige?