17 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben de luvion essential. Heel tevreden erover! Het scherm gaat aan als hij geluid detecteert, je kunt er slaapliedjes mee afspelen en je kunt terug praten (nog niet geprobeerd). Ook met het oog op een toekomstige wens voor een tweede kindje is deze handig. Dan hoef je alleen een losse camera bij te kopen.
2 jaar geleden
Wij hebben de ELRO BC3000 HD.
Ik zocht een camera die ik van afstand kan verstellen (in en uitzoomen, camera draaien etc), eentje met een app en die uitbreidbaar is. Ik wilde het liefst de Philips maar die is niet uitbreidbaar helaas. Bevalt goed!
2 jaar geleden
Wij hebben een van alecto. Je kan niet je kindjes tegelijk in de gaten houden. Het beeld wisselt af en het geluid daarmee ook.
Het scherm is veel te fel in het donker echt verblindend in de donkerste stand. En de camera's resetten zichzelf en draaien dan herkenbaarheid rond en onder en, net als bij aanzetten. Hiervan is mijn dochter best wel vaak wakker geworden.
Ik vind het geen aanrader en zou achteraf een ander kiezen.
2 jaar geleden
Wij hebben de ELRO BC3000 HD.
Ik zocht een camera die ik van afstand kan ve ...
Hier hetzelfde!
2 jaar geleden
Reactie op dewihh
Aanvulling; deze werkt niet op wifi wat handig is met bijvoorbeeld vakantie ...
Ook veiliger, babyfoons en nannycams op wifi worden wel eens gehackt en dan heeft iemand een live verbinding met je slaapkamer en je kind..
vorig jaar
Wij hebben de camera van de kruidvat van 19,99€. Is met app te bekijken op je telefoon. Overal dus ook als je verder weg bent heb je verbinding. De camera werkt op de WiFi. Je kan bewegings en geluidmeldingen instellen. Wij zijn helemaal om. Hadden hem eerst alleen voor m’n oudste van 2 om te kijken wat hij uitspookte sinds hij zelf uit bed kon. Maar nu voor de jongste ook aangeschaft. Als ze even moet huilen super handig om te kijken of je er heen moet of niet.
We hebben daarnaast wel een babyfoon met alleen geluid erbij voor snachts.
vorig jaar
Wij hebben via Bol ‘Alecto DVM-71 Babyfoon met camera ‘ gekocht. Deze kost 56 euro en werkt top! Geeft ook de temperatuur aan in het kamertje en is zonder wifi. Een aanrader!