15 Reacties

vorig jaar

Wat ik weet is dat je echt met opvolgmelk moet beginnen als je kleintje al 1 flesvoeding heeft vervangen door vaste voeding. In opvolgmelk zit niet zo veel vitamines als zuigelingenmelk..

vorig jaar

Wij zijn overgestapt van Nutrilon 1 naar kruidvat opvolgmelk 2. Ze merkte er niks van en dronk de fles gewoon net zoals alle andere flessen leeg :)

vorig jaar

Reactie op Ak_

Wat ik weet is dat je echt met opvolgmelk moet beginnen als je kleintje al ...
Dan ben je verkeerd geïnformeerd, het is juist andersom. In opvolgmelk zitten juist meer mineralen en vitamines mede voor als je kindje die nog niet voldoende uit de hapjes haalt, bijvoorbeeld ijzer wat ze nodig hebben vanaf 6 maanden, maar ook iets meer vitamine C bijvoorbeeld. https://www.oudersvannu.nl/baby/opvolgmelk-wat-is-het-en-hoe-stap-je-over~3aadac8

vorig jaar

Voor ons werkt Etos eigen merk heel fijn (van 1 nu naar 2 overgestapt). En inderdaad, opvolgmelk bevat juist meer vitaminen en mineralen, al is het grotendeels hetzelfde qua samenstelling als nr1.

vorig jaar

Wij zitten vanaf de geboorte op de AH melk 1. Ze is nu 5.5 maand en doet het prima. Blijkbaar hadden we van de AH een verkeerd blik ontvangen en kregen we 2 melk zeg maar, niks van gemerkt tot we ineens naar het blik keken 3 dagen later 😅

vorig jaar

Ik ben gewoon overgestapt van nutrilon 1 naar nutrilon 2 opvolgmelk. Het handige is dat nutrilon 1 en 2 ook voordeelpaketten heeft. Dan heb je 1200 gram melk voor de prijs van 1 zo’n blik. Dit blik kan je dus makkelijk bijvullen :) Ik ben zelf gewoon bij nutrilon gebleven, omdat mijn zoon dat kent en ik voel mezelf er ook fijn bij :)

vorig jaar

Reactie op Domensino

Dan ben je verkeerd geïnformeerd, het is juist andersom. In opvolgmelk zitt ...
Klopt dit bedoelde ik, verkeerd geformuleerd 😅

vorig jaar

Hier nooit problemen gehad met overstap naar andere merken, bij mn zoontje 3x over gestapt, nu bij dochter 1ste pak kruidvat maar dat is heel mager poeder, gebruik nu altijd al van de AH, die van AH en etos lijken heel veel op nutrilon. Ook overstap van 1 naar 2 niks gemerkt.

vorig jaar

Ik lees mee. Wij moeten binnenkort provoceren met normale kv. Zooo veel keus! Vind het überhaupt wel apart, zoontje krijgt nu neocate en die mag hij tot 12 maanden gebruiken. daarna pas overstappen op neocate junior als dat nog nodig is. Hoezo moet je dan met reguliere kv wel overstappen rond 6 maand? Heel apart haha

vorig jaar

Reactie op Ak_

Wat ik weet is dat je echt met opvolgmelk moet beginnen als je kleintje al ...
Hoe kom je aan die informatie? Daar heb ik nog nooit van gehoord

vorig jaar

Paar maanden geleden naar een uitzending van Keuringsdienst van Waarde gekeken over opvolgmelk. Zeer de moeite waard! Ons dochtertje is nu 6,5 maand en ze krijgt gewoon tot der 1 jaar zuigelingenmelk. Ze vanaf 4 maanden der groente & fruit hapjes en daar zit de ijzer in die in opvolgmelk zit. Echt, kijken! Je staat versteld wat voor commerciële bende het is.

vorig jaar

Ik lees mee. Wij moeten binnenkort provoceren met normale kv. Zooo veel keu ...
Precies! Kijk maar eens naar Keuringsdienst van Waarde over zuigelingen en opvolgmelk. Je staat versteld wat je hoort!

vorig jaar

Wij gaan gewoon over van Hero 1 naar Hero 2. Hebben de keuringsdienst van waarde gekeken en in principe kan 1 & 2 prima. Daarna komen er suikers bij, dus dat vind ik onnodig.

vorig jaar

Reactie op Mars1985

Paar maanden geleden naar een uitzending van Keuringsdienst van Waarde geke ...
Puur uit interesse, wat is dan het nadeel om over te gaan naar 2? Het heeft dan misschien niet perse voordelen. Maar heeft het nadelen? Daar ben ik oprecht benieuwd naar dus niet als kritiek of zo bedoeld

vorig jaar

Wij geven trouwens de opvolgmelk van de ah! Met die beer. Dit klinkt misschien gek maar hij smaakt wel echt anders dan 1