13 Reacties

10 maanden geleden

Wij hebben een hele fijne te koop staan 😄 veel gebruikt toen m’n jongste 0 was en mn oudste 2,5. https://link.marktplaats.nl/m2224430598?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

10 maanden geleden

Wij hebben de bugaboo donkey 5! Zou geen andere wagen willen!

10 maanden geleden

Ik volg ☺️

10 maanden geleden

Cybex Gazelle ☺️ grote mand en bij duo heb je niet dat de extra wieg / stoel “in” je mand zit. Die kan je dan nog steeds gebruiken

10 maanden geleden

Wij hebben een 2e hands bugaboo donkey gekocht, super blij mee😍 maar moet nog kijken hoe het is met winkels enzo

10 maanden geleden

Uppababy vista 2. Nog steeds dolblij mee. Zowel als enkele wagen als dubbele wagen heel fijn. Vooral de grote bak onderin die bruikbaar blijft in dubbele uitvoering.

10 maanden geleden

Hier ook heel blij met de bugaboo donkey 5. Heel veelzijdig en rijdt heel fijn.

10 maanden geleden

Wij hebben de thule sleek. Heel fijn. Veel mogelijkheden hoe je de reiswieg, maxicosi en stoeltjes erop zet. Te gebruiken met 1 of 2 kinderen. Wij gebruiken hem al 3.5 dagelijks en nog steeds top. Ook fijn dat de kinderen achter elkaar zitten op verschillende hoogte. Zo kunnen ze beide alles goed zien, maar heb je niet een onwijs brede wagen. Ook blijft de boodschappenmand gewoon te gebruiken wanneer je 2 kinderen in de wagen hebt. Er zijn veel duowagens waarbij de 2de 'in' de boodschappenmand zit.

10 maanden geleden

Ja. Ik heb ook een fijne te koop staan Omgeving Den Haag

10 maanden geleden

Abc

10 maanden geleden

Bugaboo donkey! Ze zitten lekker naast elkaar. Mijn kinderen zijn 3 en 1 en ik gebruik het nog steeds voor leuke stukken wandelen met z'n vieren ❤️ ❤️

10 maanden geleden

Ik heb de Novi pacific premium duo. Die kan op veel manieren opgezet worden en kan de oudste mooi weg kijken en de reiswieg aan jou kant zodat je de baby goed kan zien ( vond ik een must) lekker grote boodschappen mand ook en de reiswieg kan op 3 hoogten worden gezet en de duw stang kan ook op veel verschillende hoogte