18 Reacties

2 jaar geleden

Voor naast het bed een co-sleeper 😄

2 jaar geleden

Wij gebruiken de vooroorlogse wieg waar vanaf mijn vader de hele familie in heeft gelegen ❤️ Als we die niet hadden gehad waren we nu waarschijnlijk voor een cosleeper gegaan

2 jaar geleden

Ik heb de maxi cosi co sleeper voor naast het bed, maar is ons eerste kindje dus geen ervaring mee haha

2 jaar geleden

Wij hebben een mozesmandje, dat is een niet te grote wieg en superschattig. Staat ook fijn dichtbij het bed op ongeveer dezelfde hoogte.

2 jaar geleden

Ik heb een wiegje dat stilstaat eigelijk een co sleeper maar dan helemaal gesloten met platte spijlen... die zet ik straks naast m'n bed thv m'n hoofdkussen zodat ik hem gewoon kan zien en aanraken en er makkelijk uit kan pakken als ik borstvoeding wil geven maar dat hij er wel on blijft liggen tijdens het rollen als hij dat gaat doen.. gewoon een mini bedje eigelijk.. heb die ooit gekocht bij babydump

2 jaar geleden

Ik heb de wieg waar ik zelf in heb gelegen. Wel met wat aanpassingen voor veilig slapen

2 jaar geleden

We hebben er 2, een vintage model voor in de woonkamer ipv een box. Deze is wat ruimer en gaat wat langer mee. Naast het bed hebben we een wieg basic model, denk prenatal, in houtkleur, maar van marktplaats €30. Inclusief matras. De hoes moet ik nog even wassen, maar dat is voor ons voor de eerste 2 weken prima. We verwachten niet dat onze dochter lang bij ons slaapt. Mijn man slaapt heel licht en hoorde onze eerste continu waardoor hij niet sliep. Overdag wil ik haar graag bij me houden, dus daarom wel een wieg gekocht

2 jaar geleden

Wij hebben een (tweedehands) chicco next 2 me. Bij onze eerste echt mega goed bevallen, ik vond het zo handig om in bed gewoon mijn hand uit te kunnen steken als ze behoefte had aan contact 's nachts. Heeft ons flink wat nachtrust gescheeld.

2 jaar geleden

De houten wieg met hemeltje waar ik zelf en anderen in heb gelegen en ooit door mijn wijlen opa is gemaakt komt in de woonkamer (beetje als box/wieg crossover) en daarnaast tweedehands chicco co-sleeper naast het bed :)

2 jaar geleden

Co smeer

2 jaar geleden

Sleeper

2 jaar geleden

Wij hebben de 4Moms mamaroo sleep. Die beweegt en maakt geluid. Ben heel benieuwd wat hij ervan gaat vinden, maar we vonden hem zelf heel cool🤣 als hij het niets vindt dan laten we hem gewoon uit.

2 jaar geleden

Wij hebben de CoZee cosleeper. Is gebruikt voor onze dochter en nichtje en gaan we nu weer gebruiken voor ons zoontje. Echt een topding, heel goede kwaliteit en erg fijn in gebruik.

2 jaar geleden

Ik heb even naar die van 4moms gekeken, maar denk ook dat je kindje hiermee juist went aan mijn stop beweging en stilliggend slapen moeilijker kan gaan vinden. Hou er ook rekening mee dat je kindje met 6 maanden misschien al wel zelf gaat zitten en je het dan al niet meer kan gebruiken. Wat de investering ook wel erg groot maakt.

2 jaar geleden

Dit is onze wieg voor de kleine, erfstuk

2 jaar geleden

Wij hebben dit wiegje laten maken. Hiervoor gekozen omdat je de mozesmand dus ook los kan gebruiken. Overdag fijn☺️

2 jaar geleden

Wij hebben de Snüzpod. Goed betaalbaar en vaak zijn er aanbiedingen te vinden. Dit is een cosleeper die je ook dicht kan ritsen als je er zelf niet naast ligt. Was voor ons ideaal bij de eerste (tot een maand of 6) en gaan we nu ook weer gebruiken! De standaard heeft een ronding aan de onderkant waardoor je de wieg ook een beetje kan "wiegen". Ook kan je het wiegje van het onderstel af tillen zodat je hem ook even op je eigen bed kan zetten of mee naar beneden kan nemen.

2 jaar geleden

Wiegje via marktplaats en mijn tante die wiegjes bekleed en opknapt deze laten bekleden voor naast ons bed