10 Reacties

2 jaar geleden

Heb net m’n urine op kweek gehad en geen ontsteking ook.. Maandag zie ik m’n verloskundige weer en breng het dan ff ter sprake want ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ab ga ik van de huisarts sws niet krijgen nu.. Ik had witte bloedcellen, bloed en als t goed is ook eiwit in m’n urine.. maar geen ontstekingsccellen

2 jaar geleden

Hey ik ben doktersassitente en als er alleen leukocyten in urine zitten schrijven wij geen kuur voor. Ook niet bij zwangere. Hiervoor moeten ook echt ontstekingcellen aanwezig zijn. Als je twijfelt zou je ook vragen of je urine op kweek gezet kan worden in het ziekenhuislab om beter te laten na kijken of misschien toch wel een blaasontsteking is of niet. Dan weetje ook zeker of het "nut" heeft om een kuur te starten. Hopelijk heb je hier wat aan😊 succes!

2 jaar geleden

Ja m’n urine was op kweek gestuurd , geen ontsteking maar alsnog t kuurtje geslikt

2 jaar geleden

Reactie op sneeuwballetje

Ja m’n urine was op kweek gestuurd , geen ontsteking maar alsnog t kuurtje ...
Er zaten wel bacteriën in de urine!

2 jaar geleden

Ja, ook gehad. Was niks aan de hand. Schijnt ook symptoom van zwangerschap te kunnen zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Ja, ook gehad. Was niks aan de hand. Schijnt ook symptoom van zwangerschap ...
Mijn urine was voor de zekerheid wel op kweek gezet, maar kwam dus niks uit.

2 jaar geleden

Ik had dit ook 3 weken terug, ook niks uit de kweek gekomen. Had ook als enige klacht erge buikpijn/rugpijn terhoogte van mn rechter nier. En toen 2.5 week later weer al 3 ochtende daarvan wakker gelegen weer ren testje gedaan en was echt dik positief. Geen idee of het toen al iets is geweest maar houdt t wel even in de gaten. Ik zit nu 7 dagen aan ab kuur.

2 jaar geleden

Hier ook en ook geen kuur. Begreep ook dat het door zwangerschap kan komen of omdat je de “eerste plas” hebt. Blijkbaar moet je eigenlijk eerst beetje plassen, daarna pas opvangen. Ook al is het Smiddags. Begreep dat witte bloedcellen soort van opstapelen en dan heb je vertekend beeld.

2 jaar geleden

Heb ik gehad, heb toen een week Uricran forte moeten nemen en toen ging het beter (moest frequent beetjes plassen, maar zonder last ofzo).

2 jaar geleden

Ik heb ook een ab kuur geslikt en achteraf kwam uit de kweek dat alleen het aantal witte bloedcellen wat verhoogd was. Eerder heb ik ook al een ab gehad, toen hebben ze het niet op kweek gezet