7 Reacties

vorig jaar

Ik denk spruw*
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Ik denk ook spruw. Heeft mijn baby ook. Even proberen of je het weg kan vegen, zo niet is het een grote kans dat het spruw is. Wij vonden dat best lastig om te doen bij zo'n klein mondje dus je moet misschien ff samenwerken. Bij ons hield de een een hand voor haar oogjes en scheen met het lampje van je telefoon in haar mondje. De ander met een wattenstaafje over het witte plekje wrijven, kijken of het weg ging (zo ja is het wrs melkaanslag). Wij hebben er een medicijn voor. Ze dronk namelijk ook ontzettend onrustig en kreeg haar voedingen niet op (fles). Spruw kan er voor zorgen dat ze minder goed kunnen drinken namelijk (vanwege pijn en jeuk in de mond).

vorig jaar

spruw is meer een witte aanslag toch? of kan het er ook zo uitzien? ik heb een foto kunnen maken, iemand een idee?

vorig jaar

Reactie op angela070

spruw is meer een witte aanslag toch? of kan het er ook zo uitzien? ik heb ...
Ik heb hetzelfde bij mijn baby! Ik weet t ook nog niet wat het id

vorig jaar

Mijn zoontje heeft dit ook en volgens het consultatiebureau is het een parel van epstein. Kan geen kwaad en moet vanzelf weggaan :)

vorig jaar

Parel van epstein?