21 Reacties
vorig jaar
Hoi, ik ben nu in Turkije met mijn dochtertje van net 7 maanden. Het is inderdaad erg heet en ze heeft last van de warmte. Ik bied regelmatig een slokje water aan en krijgt vaker klein flesje ipv 1 grote. Ook houdt ik de temperatuur van de flesjes wat kouder dan normaal. Koud fruit vindt ze ook fijn, bijvoorbeeld watermeloen dat is hier overal wel aanwezig Verder veel de airco opzoeken en lekker afkoelen in het water. Veel plezier!
vorig jaar
Reactie op Ikikiz
Hoi, ik ben nu in Turkije met mijn dochtertje van net 7 maanden. Het is ind ...
Ah oké! Super , is het wel te doen dus ? Buiten om dat ze wel wat last heeft van ze warmte wat logisch is
vorig jaar
Wij wonen in Azerbeidzjan, buurland van Turkije. Sinds mei al in de plus 30, nu vaak 40. Mensen hebben hier ook baby's, komt helemaal goed 😉 Het is vooral belangrijk om tussen 11 en 16 uur lekker binne te blijven, echt niemand neemt hier zijn baby die uren mee naar buiten (zo wel, dan kun je op straat afkeurend commentaar verwachten van de locals). 's Avonds is het vervolgens tot laat dikke pret in het park met de kleintjes. Beetje ritme verleggen dus, of in elk geval die uren binnen blijven.
vorig jaar
Reactie op CinA
Wij wonen in Azerbeidzjan, buurland van Turkije. Sinds mei al in de plus 30 ...
Ja wij zitten in een resort dus het is wel klote om van 11 tot 16 op je kamer te liggen maar idd wel begrijpelijk met dit weer
vorig jaar
Reactie op Jenniferdh
Ah oké! Super , is het wel te doen dus ? Buiten om dat ze wel wat last heef ...
Tijdens de heetste uurtjes niet in de zon, maar op een resort zijn er vast plekken waar je dan prima kunt vertoeven. Zwemmen 's morgens tot 10/11 en na 16en.. verder is iedereen dol op baby's!veel plezier!
vorig jaar
Reactie op EllaNaz
Ik lees mee want wij vertrekken ook binnenkort! Wij gaan naar mijn schoonou ...
Even informeren bij je vliegmaatschappij. Ik ben nu bij schoonouders en hier hebben we een campingbedje van babyplus, die kost hier omgerekend 50 euro. Matrasje wel nog apart maar die zijn niet zo duur
vorig jaar
Reactie op EllaNaz
Oh wat handig! Ik had al gekeken online maar kon niet echt iets vinden voor ...
Nee het merk heet babyplus :) Hebben schoonouders hier gekocht. Weet niet of je ergens dichtbj een stad zit? Wij zitten in een grote stad dus kunnen makkelijk naar winkel toe. Even kijken of er bijvoorbeeld een e-bebek dichtbij zit die verkopen ze. Online zijn ze ook te bestellen
https://www.e-bebek.com/baby-plus-eco-park-yatak-p-byp-eco002#ins_sr=eyJwcm9kdWN0SWQiOiJCWVAtRUNPMDAyIn0=
Of bij hepsiburada
vorig jaar
Reactie op EllaNaz
Ik lees mee want wij vertrekken ook binnenkort! Wij gaan naar mijn schoonou ...
Toevallig heb ik gister een camping tentje gekocht, is maar 2,4 kilo en past makkelijk in de koffer. Te gebruiken tot 4 jaar dus kan wel even mee. Nu wachten tot hij binnen komt. Bekijk Deryan Peuter Luxe Campingbedje – Inclusief zelfopblaasbare matras - Navy op: https://www.bol.com/nl/p/deryan-peuter-luxe-campingbedje-inclusief-zelfopblaasbare-matras-navy/9300000147847401?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
vorig jaar
Hey,
Ik ben nu sinds 3 weken in Turkije. Het is idd erg warm! Koop vooral leuke rompertjes en tshirt romperts/pakjes! Die hebben mij echt geholpen, ik deed geen romper en nog een shirt aan daar is het te warm voor!
Ik geef hem ook vaak koude fruit/fruithapje en doe meestal een beetje water op zijn gezicht en laat hem veel water drinken. Neem ook gewoon een pyjama mee met tshirt en korte broekje, want als je in een huis met airco gaat slapen moet je wel met een romper en een pyjama laten slapen.
Voor de rest is het echt wel te doen! Maak je geen zorgen ☺️
vorig jaar
Reactie op EllaNaz
Haha ja heerlijk hier eigenlijk he?!😂 ik zie wel op tegen de hitte en het ...
Vooral in antalya is het erg heet door de hoge luchtvochtigheid. Konya heeft dat een stuk minder en koelt het 's nachts wel af. Heb een aantal jaar in Ankara gewoond en daar vond ik het altijd goed te doen.
Onze terugreis was
gelukkig heel relaxed. Op de heenreis spuugde ze een hele fles melk over me heen in het vliegtuig voor de overstap op istanbul. Ze spuugt normaal nooit. Met een deken van turkish airlines als een soort sarong om me heen ben ik naar de volgende vlucht gegaan. Stonk een uur in de wind. Wat een drama. Maar is ook weer goed gekomen. Beetje toegeven aan de situatie. Het is nou eenmaal lastig met zo'n kleintje. Afwisselen met je partner helpt enorm dat je even je handen vrij hebt. Komt goed!