15 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter had dit ook toen ze tandjes kreeg. Zie je toevallig iets in het mondje?

2 jaar geleden

Reactie op Jojabo

Mijn dochter had dit ook toen ze tandjes kreeg. Zie je toevallig iets in he ...
Hij kwijlt en bijt wel veel maar ik zie nog niks van een beginnend tandje. Zou ook wel heel snel zijn toch? Mijn dochter had pas met 9 maanden haar eerste tandje 🙊

2 jaar geleden

Reactie op H0bbezak

Hij kwijlt en bijt wel veel maar ik zie nog niks van een beginnend tandje. ...
Haha je hoort het weleens 😉. Zou wel snel zijn , maar het kan wel

2 jaar geleden

Wij hebben ook al 2 weken knalrode appelwangen. Ben al 2 weken aan het denken dat ze tandjes krijgt, maar zie nog niet zoveel. Ze heeft er geen last van overigens

2 jaar geleden

Mijn zoontje had dit ook een week of 3 geleden, is vanzelf over gegaan. Ik dacht ook aan tandjes, maar die heeft ie toch echt niet gekregen 😅 Ik denk dat het komt van kwijlen en dat dan constant met de handjes door het gezichtje wrijven, of misschien in kwijl/spuug gelegen tijdens een slaapje

2 jaar geleden

Is het de hele dag door? Bij mijn dochter weet ik dan gelijk dat ze moe is wanneer haar wangen rood zijn. 😊

2 jaar geleden

Reactie op nova0912

Is het de hele dag door? Bij mijn dochter weet ik dan gelijk dat ze moe is ...
Ja het is de hele dag door. Eerst was het inderdaad alleen als hij moe werd! 😊

2 jaar geleden

Reactie op H0bbezak

Hij kwijlt en bijt wel veel maar ik zie nog niks van een beginnend tandje. ...
Hier dus met 4 maanden en 1 week de eerste tandjes. Bizar snel, maar t kan dus wel! En als t droog aanvoelt misschien smeren met Shea butter of frambozenzalf?

2 jaar geleden

Onze dochter had ook altijd van die wangen als ze moe was maar afgelopen woensdag zagen we ineens 2 tandjes doorgekomen. Dus het kan snel gaan, heeft alleen met haar handjes in haar mond gezeten, geen andere verschijnselen van tandjes krijgen. Is gisteren 4 maanden

2 jaar geleden

Hier hetzelfde en nu net een puntje door van een tandje, duurde wel even. Nu de andere wang ook rood dus verwacht nr2 ook snel. Bij onze oudste kwamen ze ook telkens met 2 ongeveer tegelijk

2 jaar geleden

Tandenwangen. Mijn dochter had ook op 4 maanden 2 tandjes.

2 jaar geleden

En dat bobbelige en droge, hoort dat ook bij tandjes? Want dat had ons zoontje ook, precies zoals op deze foto. Maar het is weer over gegaan na een week of 2 rode wangen (nu al 3 weken geleden), en tandjes heeft ie nog niet gekregen

2 jaar geleden

Reactie op CinA

En dat bobbelige en droge, hoort dat ook bij tandjes? Want dat had ons zoon ...
Sommige baby's hebben meer last van het krijgen van tandjes dan andere baby's en bij sommige gaat het sneller (een dagje verhoging en rode wangetjes en dan poef in eens is die tand er). Mijn oudste heeft (denk ik) 3 maanden lang af en toe last gehad van het doorkomen van de eerste tandjes. Klachten als rode wangetjes, uit z'n doen etc en dan weer even een week of twee geen klachten en dan weer. En zo is het bij iedere tand eigenlijk gegaan 🙈. Onze baby lijkt het zelfde te gaan doen alleen kwijlt hij ook nog eens gigantisch waardoor z'n huidje nóg droger is.

2 jaar geleden

Misschien tandjes sommige kindjes zijn best snel met doorkomende tandjes, mijn zoontje 2 dagen voordat hij 5 maanden werd.

2 jaar geleden

Hier ook, maar geen teken van tandjes nog