10 Reacties
3 jaar geleden
Bij m'n eerste heb ik een zwangerschapsshoot gehad. Wel heb ik daarna bij @wilvantien op insta een heel mooi buikbeeldje gezien. Denk dat ik dat nu bij de 2e wil laten doen. Na de bevalling hebben we een newbornshoot gedaan en heb ik via Levensboom de placenta laten vereeuwigen met hars en epoxy. Lijkt nu echt op een boom waar het leven uit is gekomen. Dat ga ik nu bij de 2e absoluut weer doen.
3 jaar geleden
Ik kan 100% het zwangerschaps en babyinvulboek van Birth Lines aanraden! https://store.birthlines.com/collections/invulboeken-mijlpaalkaarten
Ook geschikt voor alleenstaande moeders onder ons! (Dat ben ik zelf 鉂わ笍)
3 jaar geleden
Als je van buikbeeldjes houd zijn de Bellysisters the place to be! Deze heb ik zelf ook en daarnaast heb ik een Birth Line op basis van de echo鈥檚 laten maken. Ook een must!
En het invulboek van Birth Lines, maar die zie ik hier boven ook staan! De meest complete die ik tot nu toe ben tegen gekomen.
3 jaar geleden
Een Birth Line laten maken bij Birth Lines. Dat is nummer 1! En daarnaast ook het invulboek. Maar die staat al meerdere keren in dit lijstje馃ぃ Must dus hahaha
Als ik al deze tips zie dan vind ik het jammer dat ik ze niet eerder ben tegen gekomen. Ben alweer bijna uitgerekend
3 jaar geleden
Ik heb voor elk kindje/zwangerschap een mailadres aangemaakt. Ik mail dan regelmatig als er iets bijzonders gebeurd zoals eerste positieve test, eerste schopje gevoeld, hoe de bevalling verliep,.. ook een foto van een fijn moment met een leuk verhaal bij.
Dochter is nu 3 jaar en ik mail nog steeds met anekdotes ed.
Ooit, ik weet nog niet wanneer, zal ze toegang krijgen tot dit mailadres en dan kan ze alles terug lezen.
3 jaar geleden
Reactie op hanne-25
Ik heb voor elk kindje/zwangerschap een mailadres aangemaakt. Ik mail dan r ...
Wat een origineel idee!