87 Reacties
3 jaar geleden
Haha kom ik je weer tegen! Ik
Kom uit Ridderkerk馃檭
Tweede keer zwanger , eerste kindje met 10+1 verloren. Nu zou ik 5+2 moeten zijn馃槆
Ben 23 jaar 馃
3 jaar geleden
Hoi, Ik ben mama van een zoontje van 2 jaar en 2 maanden. En ben vandaag 6 weken zwanger van onze 2e. Wat leuk dat er ook een topic komt voor omgeving Rotterdam. Ik woon met mij gezin in Rotterdam Charlois.
3 jaar geleden
Reactie op Mommy-2023
Hoi, Ik ben mama van een zoontje van 2 jaar en 2 maanden. En ben vandaag 6 ...
Ik ben 28 jaar鈽猴笍
3 jaar geleden
Heeft iemand toevallig nog huizen tips in de buurt van Capelle? We staan ingeschreven bij woonneg rijnmond.
We zoeken een huisje of flat wat onder de huurtoeslag grens valt. Dus niet meer dan 800 euro per maand. We moeten nu hopen op lotingen via de sociale huurwoning site... Maarja dat is maar net geluk hebben en we doen dit al meer dan een jaar.
We wonen nu in een hele kleine studio zonder aparte slaapkamer. Het is 1 grote ruimte + een badkamer. Maar ons zoontje is 8 maanden en gaat bijna kruipen enzo馃槄 en er komt nu natuurlijk een tweede aan.
als iemand iets weet hoor ik het graag!
3 jaar geleden
Wat leuk dat er al zoveel berichten zijn! Ik woon zelf trouwens op Katendrecht
3 jaar geleden
Ik kom oorspronkelijk uit Rotterdam en kan als tip meegeven dat de zevenkampsering aan zwangerschapszwemmen en baby peuter zwemmen doet. :)
3 jaar geleden
Oja, Ik kom uit ommoord, vlakbij graskruid. En ben regelmatig bij mijn ouders/familie op bezoek daar 鈽猴笍 lekker ritje helemaal vanuit het verre zuiden tegen de belgische grens aan! En over 2 maanden ben ik 30 jaar. En ook zwanger van de tweede.
3 jaar geleden
Hoi allemaal, mijn naam is Isa en ik ben 29 jaar. Ik woon in Vlaardingen met mn vriend en ben zwanger van ons eerste kindje. Ik ben nu 4+2 en heb 9 mei de eerste echo 馃グ
3 jaar geleden
Reactie op Mikjej
Woonnet rijnmond*
Ik zie dat je een christelijke app hebt voor moeders. Is dat ook voor aankomende moeders? Zou het leuk vinden om in contact te komen met andere christenen鉂わ笍
3 jaar geleden
Hoi! Ik ben Francesca (26) en woon in Delft met mijn man en mijn dochter (1). Ik ben nu 5+3 en heb 4 mei de eerste echo!