87 Reacties

3 jaar geleden

Haha kom ik je weer tegen! Ik Kom uit Ridderkerk馃檭 Tweede keer zwanger , eerste kindje met 10+1 verloren. Nu zou ik 5+2 moeten zijn馃槆 Ben 23 jaar 馃

3 jaar geleden

Jaa ik ben 19 en zwanger van mijn tweede kindje! Ik woon op het Rivium in Capelle dus dat is tegen Rotterdam aan馃榿

3 jaar geleden

Hoi, Ik ben mama van een zoontje van 2 jaar en 2 maanden. En ben vandaag 6 weken zwanger van onze 2e. Wat leuk dat er ook een topic komt voor omgeving Rotterdam. Ik woon met mij gezin in Rotterdam Charlois.

3 jaar geleden

Reactie op Mommy-2023

Hoi, Ik ben mama van een zoontje van 2 jaar en 2 maanden. En ben vandaag 6 ...
Ik ben 28 jaar鈽猴笍

3 jaar geleden

Heeft iemand toevallig nog huizen tips in de buurt van Capelle? We staan ingeschreven bij woonneg rijnmond. We zoeken een huisje of flat wat onder de huurtoeslag grens valt. Dus niet meer dan 800 euro per maand. We moeten nu hopen op lotingen via de sociale huurwoning site... Maarja dat is maar net geluk hebben en we doen dit al meer dan een jaar. We wonen nu in een hele kleine studio zonder aparte slaapkamer. Het is 1 grote ruimte + een badkamer. Maar ons zoontje is 8 maanden en gaat bijna kruipen enzo馃槄 en er komt nu natuurlijk een tweede aan. als iemand iets weet hoor ik het graag!

3 jaar geleden

Woonnet rijnmond*

3 jaar geleden

Wat leuk dat er al zoveel berichten zijn! Ik woon zelf trouwens op Katendrecht

3 jaar geleden

Hoi!!! Ik woon ook in Rotterdam en ben nu 6+1 zwanger. Ik heb een dochter zij word in juli 4. Een jaar later heb ik helaas met 11 weken een miskraam gehad en nu bijna 3 jaar later dmv iui 3e poging zwanger geraakt. 馃グ

3 jaar geleden

Holaaa Ik ben 25 jaar en 4w+4 zwanger vorig jaar helaas een miskraam gehad hoop dat het dit keer beter gaat. Woon in omgeving Rhoon 馃挒馃挒馃挒

3 jaar geleden

Hoihoi! Ik ben 25 (morgen 26) en vandaag waarschijnlijk 4w+4 weken zwanger. Ivm een onregelmatige cyclus nog geen zekerheid daarin. Ik woon in Vlaardingen!

3 jaar geleden

Ik kom oorspronkelijk uit Rotterdam en kan als tip meegeven dat de zevenkampsering aan zwangerschapszwemmen en baby peuter zwemmen doet. :)

3 jaar geleden

Wat leuk! Ik woon in Prinsenland. Ik ben ongeveer 6 weken zwanger van de tweede. Oh ja ik ben 38 jaar.

3 jaar geleden

Oja, Ik kom uit ommoord, vlakbij graskruid. En ben regelmatig bij mijn ouders/familie op bezoek daar 鈽猴笍 lekker ritje helemaal vanuit het verre zuiden tegen de belgische grens aan! En over 2 maanden ben ik 30 jaar. En ook zwanger van de tweede.

3 jaar geleden

Leuk! Ik ben 23 & woon in Rotterdam zuid. We zijn zwanger van ons 1e kindje. Ik ben nu 7 weken

3 jaar geleden

Reactie op Syl689

Wat leuk! Ik woon in Prinsenland. Ik ben ongeveer 6 weken zwanger van de t ...
Wat leuk in woon ook in Prinsenland!

3 jaar geleden

Hoi allemaal, mijn naam is Isa en ik ben 29 jaar. Ik woon in Vlaardingen met mn vriend en ben zwanger van ons eerste kindje. Ik ben nu 4+2 en heb 9 mei de eerste echo 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Mikjej

Woonnet rijnmond*
Ik zie dat je een christelijke app hebt voor moeders. Is dat ook voor aankomende moeders? Zou het leuk vinden om in contact te komen met andere christenen鉂わ笍

3 jaar geleden

Hoi! Ik ben Francesca (26) en woon in Delft met mijn man en mijn dochter (1). Ik ben nu 5+3 en heb 4 mei de eerste echo!

3 jaar geleden

Ik zie dat je een christelijke app hebt voor moeders. Is dat ook voor aanko ...
Jaa zeker!

3 jaar geleden

Hier een mama uit Hoogvliet :) een dochter die in mei 3 word, dit is me 4e zwangerschap dus hopen dat deze wel goed gaat馃檹馃徎馃檹馃徎