20 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg!

2 jaar geleden

Ik stopte een gewoon sierkussen onder m'n buik, werkte prima. Die lange rol van de Hema lag maar in de weg. Ook na de bevalling heb ik deze nauwelijks gebruikt. Pas later toen mijn dochter ging zitten legde ik hem acher haar voor t geval ze achterover zou vallen.

2 jaar geleden

Ik heb de eerste nacht een sierkussen gebruikt en merkte dat ik hierdoor beter sliep. Daarna zo'n Domoo kussen besteld. Ik slaap hier elke nacht mee. Wel schud ik deze elke avond even op, zodat de vulling weer goed verdeeld is. Ik heb geen ervaring met andere kussens, dus kan niet vergelijken 😊

2 jaar geleden

Ja heerlijk, bij de eerste zwangerschap gekocht en sindsdien altijd gebruikt ook heerlijk om mee te slapen als je niet zwanger bent 🤭 Ik heb die van de hema!

2 jaar geleden

Domoo kussen! Echt om aan te raden!

2 jaar geleden

Ik heb voor ongeveer €12 een van de action gekocht. Bevalt tot nu toe wel goed.

2 jaar geleden

Ik heb de snoozzz is ook echt fijn

2 jaar geleden

Ik ben ook fan van domoo!!

2 jaar geleden

Ik heb de telano geweldig. Wel groot maar super fijn en wasbare hoezen 2 stuks

2 jaar geleden

Reactie op bAmbiee

Ik hoor en lees veel goede verhalen over deze, ik ga deze binnenkort ook ko ...
Dit is denk ik fijn omdat het makkelijk is met omdraaien en ook je rug steunt, maar je mist wel de steun tussen je benen die voor je bekken echt heel fijn is.

2 jaar geleden

Ik heb ook een Doomoo comfi big voedingskussen en heb die ook veel gebruikt met voeden.

2 jaar geleden

Ik heb deze gekocht (de J vorm) omdat ik niet meer op mijn buik kon slapen (erg misselijk in het begin) dat hielp echt om niet op mijn buik te rollen en toch te kunnen slapen. Nu gaat het beter en lig ik vaak naast het kussen (of ik heb hem er 's nachts uit geschopt). 🤭 Misschien heb ik het weer meer nodig als mijn buik groter wordt?

2 jaar geleden