20 Reacties
2 jaar geleden
Ik hoor en lees veel goede verhalen over deze, ik ga deze binnenkort ook kopen om beter te kunnen slapen.
https://thinknatty.com/products/natty-pregnancy-pillow?fbclid=PAAaaeB16jdFrzywD5XhKrC-ArmK3c1M2EP4dQZsPe9jmuLYhzL6IHaKUikAg_aem_AROjc2VwVVoYKCdWwrfXwgLXMW5uZlPJdkOju4D6AOSiD2uMbzuoNnBAv6SVqbH1-RPAkiTEoR72SJqnaGP39zI5&utm_source=facebook&utm_medium=paid&campaign_id=23855007412460178&ad_id=23855007412490178

2 jaar geleden
Ik heb de eerste nacht een sierkussen gebruikt en merkte dat ik hierdoor beter sliep. Daarna zo'n Domoo kussen besteld. Ik slaap hier elke nacht mee. Wel schud ik deze elke avond even op, zodat de vulling weer goed verdeeld is. Ik heb geen ervaring met andere kussens, dus kan niet vergelijken 😊
2 jaar geleden
Ik heb deze gekocht (de J vorm) omdat ik niet meer op mijn buik kon slapen (erg misselijk in het begin) dat hielp echt om niet op mijn buik te rollen en toch te kunnen slapen. Nu gaat het beter en lig ik vaak naast het kussen (of ik heb hem er 's nachts uit geschopt). 🤭 Misschien heb ik het weer meer nodig als mijn buik groter wordt?

2 jaar geleden
Ik heb de Doomoo Buddy nog van de vorige keer! Had toen ook zo’n Litollo XL maar de Doomoo is veel fijner!
2 jaar geleden
Reactie op bAmbiee
Ik hoor en lees veel goede verhalen over deze, ik ga deze binnenkort ook ko ...

Hoi! Ik ben benieuwd hoe dit kussen je bevalt? Vond zo’n lange worst de vorige zwangerschap zo onhandig in bed dus denk eraan om deze nu te kopen. 😅 Zag trouwens dat hij ook te koop is op Temu (€21,50)..