20 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg!

2 jaar geleden

Ik stopte een gewoon sierkussen onder m'n buik, werkte prima. Die lange rol van de Hema lag maar in de weg. Ook na de bevalling heb ik deze nauwelijks gebruikt. Pas later toen mijn dochter ging zitten legde ik hem acher haar voor t geval ze achterover zou vallen.

2 jaar geleden

Ik heb de eerste nacht een sierkussen gebruikt en merkte dat ik hierdoor beter sliep. Daarna zo'n Domoo kussen besteld. Ik slaap hier elke nacht mee. Wel schud ik deze elke avond even op, zodat de vulling weer goed verdeeld is. Ik heb geen ervaring met andere kussens, dus kan niet vergelijken 😊

2 jaar geleden

Ja heerlijk, bij de eerste zwangerschap gekocht en sindsdien altijd gebruikt ook heerlijk om mee te slapen als je niet zwanger bent 🤭 Ik heb die van de hema!

2 jaar geleden

Domoo kussen! Echt om aan te raden!

2 jaar geleden

Ik heb voor ongeveer €12 een van de action gekocht. Bevalt tot nu toe wel goed.

2 jaar geleden

Ik heb de snoozzz is ook echt fijn

2 jaar geleden

Ik ben ook fan van domoo!!

2 jaar geleden

Ik heb de telano geweldig. Wel groot maar super fijn en wasbare hoezen 2 stuks

2 jaar geleden

Reactie op bAmbiee

Ik hoor en lees veel goede verhalen over deze, ik ga deze binnenkort ook ko ...
Dit is denk ik fijn omdat het makkelijk is met omdraaien en ook je rug steunt, maar je mist wel de steun tussen je benen die voor je bekken echt heel fijn is.

2 jaar geleden

Ik heb ook een Doomoo comfi big voedingskussen en heb die ook veel gebruikt met voeden.

2 jaar geleden

Ik heb deze gekocht (de J vorm) omdat ik niet meer op mijn buik kon slapen (erg misselijk in het begin) dat hielp echt om niet op mijn buik te rollen en toch te kunnen slapen. Nu gaat het beter en lig ik vaak naast het kussen (of ik heb hem er 's nachts uit geschopt). 🤭 Misschien heb ik het weer meer nodig als mijn buik groter wordt?

2 jaar geleden

Ik heb de Doomoo Buddy nog van de vorige keer! Had toen ook zo’n Litollo XL maar de Doomoo is veel fijner!

2 jaar geleden

Reactie op Pioenroos21

Ik heb de Doomoo Buddy nog van de vorige keer! Had toen ook zo’n Litollo XL ...
Ik heb deze ook! Bevalt erg goed tot nu toe!

2 jaar geleden

Ik heb deze voor moederdag van mijn vriend gekregen en ligt echt heerlijk! Absoluut een aanrader!

2 jaar geleden

Hi dames, adviseren jullie de Domoo buddy 140cm of Domoo comfy Big 190cm? Wat is fijner en praktischer?

2 jaar geleden

Reactie op Sal1990

Hi dames, adviseren jullie de Domoo buddy 140cm of Domoo comfy Big 190cm? W ...
Voor het slapen die grote. Echt verder in de zwangerschap vond ik het heel fijn om zowel mijn buik en borsten als rug ermee te steunen. Dit was met 38+5, 3 dagen voor de keizersnede.

2 jaar geleden

Reactie op bAmbiee

Hoi! Ik ben benieuwd hoe dit kussen je bevalt? Vond zo’n lange worst de vorige zwangerschap zo onhandig in bed dus denk eraan om deze nu te kopen. 😅 Zag trouwens dat hij ook te koop is op Temu (€21,50)..

2 jaar geleden

Reactie op bAmbiee

Wat was je ervaring met dit kussen?