9 Reacties

2 jaar geleden

Ik draag geen ander ondergoed dan voor mijn zwangerschap, bij mijn vorige zwangerschap ook niet gedaan en nooit nodig gehad.

2 jaar geleden

Ik draag van die bralettes van de New yorker, zitten super fijn

2 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap niet echt ander ondergoed gedragen. Na de bevalling (en tijdens de gebroken vliezen) deze gedragen https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0754792018.html . Erg comfortabel 👍 Qua bh's kocht ik vooral wat lekker zat, dat waren er in mijn geval niet zoveel. Dus heb niet echt tips voor mooie lingerie wat dat betreft.

2 jaar geleden

Reactie op Mikjej

Ik draag geen ander ondergoed dan voor mijn zwangerschap, bij mijn vorige z ...
Blijf jij dan in je bh's passen? Ik ben 3cupmaten gegroeid in mijn eerste zwangerschap. Daar had ik er nog 1 van over. En zit nu al op wat ik vorige keer einde zwangerschap had. (En prezwangerschap 1 zat ik al in een D).

2 jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Tijdens de zwangerschap niet echt ander ondergoed gedragen. Na de bevalling ...
Deze onderbroeken zitten geweldig, ik slaap er ook in. Had er 5 van mijn eerste zwangerschap, heb er nu 5 bij besteld. Ik heb strings van noppies, die zijn wel under the belly, maar zitten alsnog tot je navel ongeveer. Geen mooi kanten ondergoed hoor, maar wel echt heel comfortabel. Bh's vind ik een ramp, daar heb ik weinig tips voor. Ik had goed steunende van bonprix, maar die zijn er nu niet meer. Hunkemoller heeft best wel wat, maar dat is allemaal met beugel en geen goede pasvorm voor mij. Ik heb er wel een van noppies ook nu die fijn zit.

2 jaar geleden

Sexy lingerie of echt heel mooi ondergoed weet ik niet, maar de bralettes kun je bij de bonprix krijgen. Niet in een setje helaas. Ik draag zelf hoge slips van de zeeman met een stukje kant, niet per se voor de zwangerschap.

2 jaar geleden

Ik heb bralettes bij de primark vandaan. Zelf zonder kant etc maar heb ze ook met kant enzo zien hangen

2 jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Tijdens de zwangerschap niet echt ander ondergoed gedragen. Na de bevalling ...
Deze zijn inderdaad fantastisch, ik heb ze ook. Pre eerste zwangerschap droeg ik veel van die zegmaar herenmodel boxers met zo'n brede elastieken band op de buik, dat zat zodra de buik begon te groeien dus echt niet meer lekker. Toen die van H&M gekocht, hele zwangerschap gedragen. Postpartum toch behoefte aan hoge taille, dus de hipsters bewaard voor de volgende ronde en ze kunnen zo nog een hele zwangerschap mee.

2 jaar geleden

Ik draag het zelf niet (dusbgeen ervaring met pasvorm enzo) maar zag net kanten brazilian met hoge taille van mamalicious bij asos