8 Reacties
vorige week
Zolang het goed gaat is het goed toch! Ieder kind is anders, de boeken weten niet alles!
vorige week
Lekker je kindje volgen!
Hier merken we nu ook bij toeval dat met 1 slaapje hij snachts beter slaapt. Met 2 slaapjes ineens rommelige nachten, terwijl hij heel goede slaper is. Dus zijn nu beetje experimenteren, kijken of het een fase is of dat bijv ochtendslaapje vreselijk moet worden ingekort, zodat hij ‘s middags wat eerder op bed ligt en ‘s avonds/‘s nachts hogere slaapdruk heeft.. maar wie weet is het toeval. Zijn net 3 dagen bezig haha
gisteren
Reactie op Assilem97
Die van mij is net een week 12 maanden. Maar sinds een tijdje zijn we echt ...
Hier hetzelfde, ze word volgende week 1 jaar en heeft al een tijdje dat ze in de middag niet wilt slapen, ondanks dat we ze niet gelijk uit bed pakken, want ze is dan gewoon enorm aan de brabbel en aan het lachen. En gooit ze expres al haar knuffeldoekjes en tuutje eruit zodat we weer komen natuurlijk 😆 maar bij oma en opa slaapt ze wel heel veel, snap er niks van.
gisteren
Bij mijn oudste was ik over op 1 dutje met 1 jaar. En de jongste nu vanaf 11 maanden (vorige week 1 geworden).
Ze vertikte het om s’middags te slapen dan was ze al wakker vanaf 10/11 uur tot 6/7 uur. Nu slaapt ze goed tussen de middag en is het geen strijd meer.
gisteren
Hier verschild het. Ene keer een dutje andere keer 2 dutjes.
Vandaag wakker om 07:45 dan kan ik hem makkelijk tot 11:30/12:00 wakker houden maar dan is die wel echt moe. Slaapt nu al 2,5 uur. Denk dat hij nog een half uurtje slaapt. En dan kan ik hem rond 19:00 uur weer in bed leggen. Maar als hij om 06:30 wakker is dan slaapt hij rond half 10 weer en dan rond 14:00 uur weer