4 Reacties

vorig jaar

Niet meegemaakt maar ik dacht dat ik een jongen droeg omdat er wat uitstak op de 13wk echo maar het is toch echt een meisje馃槀. Dus ik zal het nog even afwachten voor de zekerheid 馃槉

vorig jaar

Reactie op Nowie1996

Niet meegemaakt maar ik dacht dat ik een jongen droeg omdat er wat uitstak ...
Op het moment dat ik het zag schrok de verloskundige en vroeg me of ik het geslacht had gezien 馃檲 toen ik ja zei maar mijn vriend het niet had gezien zei ze tegen hem dat ze niks mocht zeggen maar als hij het ook wou weten dat ie hier op moest letten dus eigenlijk was daarbij mij vermoeden bevestigd 馃槱 maar wie week met de 20 weken echo worden we toch nog verrast 馃馃

vorig jaar

Ik heb dit mee gemaakt met de 11 weken echo. Die hadden we met 12+3 en mijn man was in Japan dus we hadden 2 weken daarna een gender echo staan en ineens bleek het geslacht al zo duidelijk zichtbaar dat ik en de verloskundige meteen wisten dat het een jongetje was. Ondanks dat dit niet geplant was vond ik het wel heel mooi en heb ik na de echo meteen mijn man op gebeld. Doordat niemand wist dat wij het wisten hebben we een surprise gender reveal gedaan voor de familie die en helemaal verbaast waren dat het een gender reveal was en over het geslacht.
Het kan ook de nub geweest zijn!