12 Reacties

2 dagen geleden

Hier precies t zelfde! Heb de verwarming nu maar op 18 gezet maar ik weet niet waar ik goed aan doe, het was net 15.6 馃珷馃珷馃珷馃珷

2 dagen geleden

Het is hier denk ik wel kouder in loop van de nacht. Geen verwarming aan boven en raam open Slaapt in Puckababy 4 seizoenen winter met mouwloze rompers spaghetti bandjes en dunne pyjama

2 dagen geleden

Bij ons is de slaapkamer ook 15/16 graden, heeft ze geen last van hoor en mijn oudste dochter ook niet. Ze slaapt in een romper korte mouw, feetje pyjama en herfstgedeelte van de puckababy

gisteren

Hier 14/15 graden.. korte mouwen romper, flanellen pyjama en dikke lange mouwen slaapzak TOG 3. Afgelopen nacht ook sokjes aan. Als ze het koud hebben worden ze wel wakker ga ik vanuit!

gisteren

Ik zet trouwens de laatste avonden, voordat ze naar bed gaat even een kacheltje aan. Maargoed, in de loop van de nacht wordt het toch weer kouder

gisteren

Hier was het vanmorgen 10.7 graden. Dochter heeft slecht geslapen. Had uit bed 34.8馃檨. Ze had aan, wollen romper lange mouw, dikke pyjama, sokken, slaapzak 3.5tog en een dekentje. Slaapt op een wollen onderlegger. Verwarming stond ook aan maar heb hem nu net helemaal opengedraaid. De wind staat ook vol op die kamer.

gisteren

16 is hardstikke warm om in te slapen toch? Hier is het snachts rond de 10 graden. Je kunt altijd een raampje open zetten natuurlijk... Maar om te warm zou ik me in de winter eerlijk gezegd geen zorgen maken.

Reactie op Ber22

16 is hardstikke warm om in te slapen toch? Hier is het snachts rond de 10 ...
16 was nog in de avond 馃槄 Later in de nacht is het natuurlijk ook flink afgekoeld verder

gisteren

Reactie op AngstlozeTijger640635

16 was nog in de avond 馃槄 Later in de nacht is het natuurlijk ook flink afg ...
Zou me er niet druk om maken. Zolang ze slapen is het niet te koud.

gisteren

Heb je geen verwarming? Je kan opwarmen tot uurtje voor bedtijd en hem dan uitzetten. Maar ik vind 16 ook niet echt alarmerend. Goede temp ligt tussen 16 en 18 graden voor een slaapkamer lees ik overal

gisteren

Als ze niet koud voelt prima toch? Ik vind 16 best warm voor een slaapkamer eerlijk gezegd haha . En anders warmer kleden, kachel aan zou ik niet zo snel doen persoonlijk. Kriig zelf ook altijd hoofdpijn als ik ergens slaap waar de kachel aan staat.

18 uur geleden

Ik lees 14 graden enzo. Ik vind alles onder de 18 koud en onder 16 t茅 koud馃ズ. Als het niet met de verwarming lukt dan wel met een elektrische kacheltje (uiteraard niet de hele nacht ivm brandgevaar)