11 Reacties
7 dagen geleden
Goede vraag! Mijn dochter is met de bevalling 15 maanden, dus iets ouder. Ik krijg het idee dat het lichamelijk zwaarder zal zijn dit keer. Vorige keer was ik de dag na de bevalling direct alweer zo fit als een kieviet. Dus ik ben erg benieuwd inderdaad!
7 dagen geleden
Niet binnen het jaar, maar dochtertje zal bijna 14 maanden zijn bij de geboorte. De eerste zwangerschap was bijna een HG zwangerschap, maar toch was deze een tikkel heftiger dan de eerste ben ook echt kapot en heb nog 4 weken te gaan馃檨 Hoop van harte wel dat mijn bevalling net zo soepel mag lopen als de eerste
7 dagen geleden
Reactie op ChristinaLCM
Goede vraag! Mijn dochter is met de bevalling 15 maanden, dus iets ouder. I ...
Jaaa ik was ook heel snel opgeknapt, had niet eens het gevoel dat ik was bevallen馃樄
陌k denk niet dat mijn 2de bevalling er heel anders zal uitzien, denk eerder dat het nog makkelijker en sneller gaat verlopen, denkt mn vk ook. De eerste was ik ingeleid, alles bij elkaar duurde het 7 uur, uitdrijving zelf 18 minuten馃榾
7 dagen geleden
Niet binnen het jaar, maar 1,5 jaar. Ik dacht dat dat al te snel was 馃槀 wat ben jij moedig! Ik voel de vermoeidheid nu al door het feit dat ik ook voor een ander kleintje moet zorgen, en kan me inbeelden dat bevalling en erna ook moeilijker zullen zijn... Daarom volg ik het topic graag. Waar ik het vooral moeilijk mee heb is dat ik straks geen/weinig een op een met mijn zoontje zal hebben terwijl ik nu constant tijd met hem door breng en me 100% op hem kan focussen. 馃槵 Ik weet dat dat geen antwoord was op je vraag, maar ik deel toch even omdat het er uit moet!
7 dagen geleden
Mijn 2de zou ook 15 maanden zijn als de 3de geboren wordt, voor ons een grote cadeau en word heel gezellig thuis! Ook handig met alle baby spullen, ik zie veel voordelen. Heb wel een duo wagen moeten aanschaffen, maar dat wordt ook zo gezellig naast elkaar zitten.
6 dagen geleden
Reactie op Narges2022
Niet binnen het jaar, maar 1,5 jaar. Ik dacht dat dat al te snel was 馃槀 wat ...
馃槀 nou ik ben 1 vd weinige die dat voor elkaar heeft gekregen denk ik馃槀馃槀 ja wat je zegt over 1 op 1 contact niet kunnen geven, baal ik ook van.. maar langs de andere kant, kunnen ze over een jaar samen met elkaar spelen, is vast veel leuker voor ze馃榾 gewoon ons best doen om ze beide even veel aandacht te geven馃構 succes!
6 dagen geleden
Reactie op Nanavermeulen
Mijn 2de zou ook 15 maanden zijn als de 3de geboren wordt, voor ons een gro ...
Haha ja dat is idd heel makkelijk, k had bij mn eerste bewust neutrale kleuren gekocht waardoor dat k nu dus niet zo veel spullen moet aanschaffen馃榿 en ook had k bij de eerste de kinderwagen gehuurd, dus toen k erachter kwam heb k die opgestuurd en een nieuwe duo gekocht. Welke duo-wagen heb je? En ben je dr tevreden over?
6 dagen geleden
Reactie op Keyy
Haha ja dat is idd heel makkelijk, k had bij mn eerste bewust neutrale kleu ...
Ik heb een bugaboo donkey 5 gekocht, heb ook een voor en achter buggy van Yoyo, maar mijn 2de wil er niet echt in slapen, dus probeer ik nu met de bugaboo, heb nog niet veel gelopen ermee, het is even wennen van super compact naar breed en groot. Maar zeker veel meer comfort voor de kids.
6 dagen geleden
Ik was ook 4 maandjes langer, ruim 15 mnd. Bewust en gepland. Ik vond een 2e kind erbij helemaal niet zo pittig. Daarna wel ff een tijd geroepen dat m'n lijf even bij moest komen. Maar verder vond en vind ij t heel gezellig. Oudste wordt over 5 weken 8 jaar en over 4 weken uitgerekend van de 5e :). Ik vind het super gezellig. Ja, het is druk, maar met 1 kind ben je ook druk, vind t echt voordeel dat ze elkaar ook heerlijk bezig houden vaak :).