22 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb hem nu nog niet gehad maar tijdens de zwangerschap van mijn zoontje wel en had toen zelf nergens geen last van.

3 maanden geleden

Ik heb hem maandag gehad, behalve een beetje een spierpijn gevoel rond de plek van het prikken nergens last van. Valt me reuze mee want ik heb echt niks met naalden en prikken!

3 maanden geleden

Tijdens de vorige zwangerschap wel. Nu nog niet Niets van gemerkt.

3 maanden geleden

Niet gehad en ga hem ook niet nemen

3 maanden geleden

Ik heb de prik volgende week. Ik weet nog van mijn vorige zwangerschap dat ik van de 22 weken prik wel wat grieperig werd en een hele stijve arm waar de prik gezet werd.

3 maanden geleden

Ik heb hem gehad en het enige wat ik achteraf voelde was een soort mini blauwe plek gevoel oo de plek van de prik. Verder nergens last van gehad!

3 maanden geleden

Ik had alleen een stijve arm 馃檲

3 maanden geleden

Nergens last van gehad!

3 maanden geleden

Alleen wat spierpijn in m鈥檔 arm!

3 maanden geleden

Ik heb 鈥榤 ook gehad bij m鈥檔 eerste zwangerschap en krijg 鈥榤 volgende week voor mijn huidige zwangerschap. Ik heb een auto-immuunziekte dus weerstand van 0. Ik had alleen een zere arm 馃槉

3 maanden geleden

Vorige keer gehad, en 0 last van gehad naderhand

3 maanden geleden

Had er geen last van hoor! Inderdaad alleen een beetje een stijve arm

3 maanden geleden

Bij mijn eerste en tweede zwangerschap de prik gehad, en echt een paar dagen flinke spierpijn in mijn arm gehad, maar dat was het enige wat ik er van heb gemerkt beide keren!

3 maanden geleden

Ooooh, dat moet meevallen dan 馃檶馃徏

3 maanden geleden

Ik heb 'm vorige week gehad. Ook auto-immuunziekte, maar geen noemenswaardige klachten. Ze prikte verkeerd, dat deed wel echt veel pijn en heb ik dagen nog gevoeld haha

3 maanden geleden

Ik wilde hem halen maar ik ben zelf momenteel nog ziek, dus eerst opknappen en dan ga ik hem ook halen鈽猴笍

3 maanden geleden

Reactie op kirstensuzanne

Niet gehad en ga hem ook niet nemen
Ok..... Dat was niet de vraag van ts 馃槚

3 maanden geleden

Reactie op Bloem 123

Ok..... Dat was niet de vraag van ts 馃槚
Ok. Gewoon een reminder dat ze niks moet. 馃拫馃拫馃拫

3 maanden geleden

Reactie op kirstensuzanne

Ok. Gewoon een reminder dat ze niks moet. 馃拫馃拫馃拫
Beetje een ongevraagde en onnodige reminder

3 maanden geleden

Ik krijg hem pas in oktober, ben dan 28 weken zwanger, maar krijg dan meteen ook de griepprik. Even gecheckt of wel klopte bij vriendin die bij ggd werkt en komt vaker voor dat ze die combineren. Mag dan dus gelijk twee prikken. En is ook niet erg als je later dan 22 weken neemt. Als het maar zeker 4 weken voor bevalling is.