Hoi dames,
Ik ben binnenkort 23 weken zwanger en in die week gaan mijn vriend en ik naar F1 in Zandvoort. Nu vraag ik mij af, moet ik me zorgen maken om de gezondheid van de baby? Ik ga het sowieso volgende week even navragen bij de VK als ik een afspraak heb, maar hoor graag jullie mening.
We zitten op een tribune en het enige waar ik me druk om maak is het geluid.
Ik ben laats naar truckstar geweest en ik was 18 weken ben nu 18 w 6 dagen maar merkte wel veel last in me buik en stoeltjes kloten op geven moment je weeey niet meer hoe je moet zitten
Wat gaaf!! Ik ben vorig jaar geweest, wat een ervaring. Om de gezondheid hoef je je echt geen zorgen te maken. Het geluid kan ook echt geen kwaad! Kind zit veilig in je buik en er kan* niks gebeuren. Ik zou wel voor de zekerheid een beetje afstand houden van de menigte waar je doorheen loopt want dat is op sommige plekken niet te doen. Ik zou zeggen geniet er vooral van!
Ik ben zelf nog nooit bij de F1 geweest, maar ik kan me voorstellen dat het geluid op de tribune erg hard kan zijn. Ikzelf zou niet gaan. Baby鈥檚 kunnen al gehoorschade oplopen in de buik. De buik dempt maar weinig van het geluid.