Hey allemaal,
Op dit moment ben ik 28 weken en 2 dagen zwanger van ons tweede kindje. De zwangerschap was niet helemaal gepland maar wel gewenst. Ik werd zwanger toen ons eerste kindje ca. 4,5 maand oud was.
Omdat ik mn 9 weken ouderschapsverlof nog had, ben ik al lekker thuis van mn werk. Daarom heb ik tegen mijn schoonmoeder gezegd dat ze doordeweeks niet meer op ons zoontje hoeft te passen (dit deed ze op dinsdag en donderdag, woensdag gaat hij naar de opvang).
Maar nu merk ik dat ik de laatste tijd zo moe ben, dat ik bijna geen puf heb om voor ons zoontje te zorgen overdag. Slapen snachts gaat ook erg slecht, ik lig soms uren wakker. De dagen zijn erg lang voor mij. Ik voel me echt op. En mijn lage bloeddruk helpt ook niet echt mee.
Wat kan ik doen zodat ik me wat minder uitgeput voel? Ik vind het namelijk stom om mn zoontje toch weg te brengen terwijl zijn mama gewoon thuis is… Of moet ik toch mijn schoonmoeder vragen om op te passen de dinsdag en of donderdag? Of misschien halve dagen? Dat mijn man hem brengt om 8u en ik hem ophaal om 12/13u? Of toch doorbikkelen?
Ik vind het lastig, wat zouden jullie doen?