18 Reacties
4 dagen geleden
Spannend he!
Dat dacht ik ook en werd mij ook gezegd door vele 😅 Maar de eerste kwam met 37weken spontaan maar nu inmiddels al 38weken en nog geen baby te bekennen 🤷♀️
4 dagen geleden
Ik ben ook zwanger van de tweede. Mijn schoonmoeder heeft een voorbeeld dat het niet zo is haha. Haar eerste kwam te vroeg en de tweede 12 dagen te laat .
Ik ben zelf bij de eerste bevallen met 41 weken en ben nu 38 weken zwanger, dus ben heel benieuwd
4 dagen geleden
Ik ben ook benieuwd. Eerste keer met inleiding bevallen op 39+3, nu ben gepland op inleiding met 39+4. Maar ik voel nu met 37+2 ook wst rommelen. Ik ben niet bang, maar omdat ik een soort van 'deadline' heb, wat rustgevend werkt, ik zou het ook zo graag willen zien gebeuren. Haha. 🤭😅🤣 Na ja, maar de baby gaat zeker niet komen 'als het maar mama goed uitkomt'. Dat geloof ik niet. Dus benieuwd, maar niet echt bang per se. 😅🤭😉
3 dagen geleden
Met de eerste ingeleid met 42 weken. Ik hoop eigenlijk wel dat nr 2 wel ietsje eerder komt. Ik ben uitgerekendnop 2e kerstdag, dat hoeft dan ook weet niet haha😂 liever dan wat daagjes eerder of ietsje later. Maar als mevrouw toch besluit om tot 42 weken te blijven zitten dan is dat ook prima. Zolang ze zich daarbinnen maar goed voelt.
3 dagen geleden
Mijn eerste kwam met 37+4, de tweeling kwam met 34 (dus officieel 3 weken te vroeg want dan is 37 weken voldragen) dus ik ging er nu weer van uit rond de 37 weken. Helaas morgen 38 weken!