18 Reacties
vorige maand
Heel toevallig ga ik morgen voor het eerst 3 nachtjes weg met mijn man en blijven de kinderen bij mn moeder. Ons kleintje heeft nog nooit door geslapen en de nachten gaan heel moeizaam. Niet zo erg als wat jij hebt, maar wij zijn heel erg moe door het lang slecht slapen en t drukke gezins leven plus het werk. Ik ben van mening dat het goed is om soms tijd te nemen voor je zelf (als dat mogelijk is uiteraard) en denk dat je je er veel beter door gaat voelen omdat je weer opgeladen bent. Je zal waarschijnlijk de hele dag alleen maar praten over je kleintje en ook erg gaan missen. Maar ik weet dat wij toen voor t eerst weg gingen bij ons eerste kindje, ik helemaal opgeladen was en de wereld weer aan kon gevoelsmatig.
Ik voel me nu mega gestresst en nerveus om weg te gaan. Maar eenmaal even weg is het heel erg lekker. Als je twijfelt zou je ook bijv 1 of 2 nachtjes kunnen proberen. Doe wat goed voelt voor jou!
Veel succes met je herstel en 😘
vorige maand
Onze zoontje is ook 11 maanden (08-12-024). En wij hebben ook besloten om 3 dagen 2 nachten weg te gaan. We hebben pittige jaar gehad 3 x ziekenhuis opname werkende. We willen graag bijtanken maar ook tijd voor elkaar te maken. Het is ook voor onze relatie vinden we. Mijn ouders en zusje gaan oppassen. Ik heb alle vertrouwen in hun. Soms lastig om los te laten maar, zal ook wennen.
vorige maand
Ik heb bijna hetzelfde als jou maar ik persoonlijk ken het niet over mijn hart krijgen omdat ze zo aan mij hangt maar denk dat het wel goed zal zijn.
Het is meer mezelf als dat het de kleine wat doet. Maar ik moet eerst goed aan mezelf denken ik moet binnen kort onder het mes dus als me leven wat rustiger is dan ga ik een weekendje weg.
vorige maand
Reactie op Moeder Van Dewi
Ik heb bijna hetzelfde als jou maar ik persoonlijk ken het niet over mijn h ...
Jeetje beterschap! Dit heb ik ook al 11 maanden hoor. Daarom heb ik hem steeds meegenomen, maar ik merk dat İk helemaal niet kan ontspannen dan. Het is juist meer stress. Dit keer ga ik toch de knoop doorhakken en even weg denk ik.
5 dagen geleden
Even een update! Dames, we zijn 5 dagen weggeweest (kwam ook door gezondheidsproblemen) İk kreeg een blaasontsteking waardoor ik 2 dagen rust nodig had. İn die 5 dagen heb ik bewust niet video gebeld, want dan begint hij te huilen. Wel veel filmpjes gekregen. Na 5 dagen was hij ons gelukkig niet vergeten. Hij begon te huilen toen hij me weer zag en gaf me een hele lange knuffel. De volgende dag was alles eigenlijk zoals voorheen. Wilde toch een update geven voor mamma’s die twijfelen.
3 dagen geleden
Reactie op stelk
Wat fijn dat het jullie zo goed bevallen is. Is de kleine uit logeren gewee ...
Mijn ouders zijn bij ons gebleven, dus geen andere bed of huis. İk hield echt mijn hart vast, maar uiteindelijk viel het reuze mee. De eerste avond was het even wennen (vooral bij man) Heel gek want mijn man doet de nachten voor 80%. Maar de volgende dag was alles eigenlijk zoals voorheen. Achteraf zo blij dat ik het heb gedaan. Echt goed uitgerust en opgeladen.