7 Reacties

18 dagen geleden

Precies hetzelfde gehad rond die week (ben nu 32+5) Toen bloed geprikt/ urine ingeleverd/ echo gehad. Ze konden niks geks vinden. İk was wel 2 jaar geleden geopereerd aan vleesbomen ( nu een paar kleine te zien op de echo) gynaecoloog gaf aan dat het misschien daardoor kon komen. Verder geen verklaring. Alleen advies om te bellen als het erger wordt en aanhoud.

18 dagen geleden

Ik had afgelopen dimsdag en woensdag veel rugpijn. Heb mijn verloskundige geappt wat ik hier aan kon doen. Ze kwam gelijk langs. Heeft wel even vaginaal gevoeld. Bleek dat mijn baarmoederhals dus al bijna weg weg. En de baby is al helemaal ingedaald . Ze hebben mij 3 dagen opgenomen in het ziekenhuis voor longrijpings prikjes en ctg,s. Omdat alles verder rustig bleef mocht ik gelukkig weer naar huis. Ik ben nu 30+5 . En Dit alles terwijl ik alleen maar dacht wat rugpjjn te hebben. Met andere woorden als je het niet vertrouwd trek aan de bel. Beter een keer te vaak dan te weinig.

18 dagen geleden

Kunnen ze je niet doorsturen naar het ziekenhuis voor een ctg? Daarop kun je zien of het weeën zijn of niet dacht ik?

18 dagen geleden

Reactie op GetalenteerdeRoos756026

Kunnen ze je niet doorsturen naar het ziekenhuis voor een ctg? Daarop kun ...
Jaa dat willen ze alleen bij echte nood op zondag en anders bij voorkeur op een doordeweekse dag, zodat er minder “paniek” aan hangt zeg maar..

18 dagen geleden

Ik had laatste pijn aan de voorzijden. Mijn verloskundige gaf laatst aan rusten en paracetamol nemen. Als het weeën zijn dan komen die door de paracetamol heen.

18 dagen geleden

Ik heb dat gevoel ook soms door mijn rug heen. Een soort pijnscheuten maar ook niet extreem. Voor onderin mijn buik voelt het ook vaak alsof ik menstruatiepijn heb. Ik dacht zelf ook aan indalingaweeen.

18 dagen geleden

Als je het niet vertrouwd zou ik het er zeker niet bij laten zitten! Hier sinds vorige week zondag (33+6) flink last van pijn wat ik ook vergeleek met menstruatie achtig rugpijn, alleen dan wat heviger met uitstraling naar de benen. Woensdag ochtend in twijfel gestaan om de verloskundige te bellen, maar omdat ik dacht dat het er bij hoorde toch maar niet gedaan. Uiteindelijk woensdag op donderdag nacht vliezen gebroken en is vrijdag met 34+4 weken ons zoontje geboren. Volg je eigen gevoel en als je twijfelt gewoon weer aan de bel trekken