6 Reacties
één maand geleden
Hier hetzelfde. Ook de zelfde klachten. Heb ook getest op blaasontsteking, hier kwam niks uit... Ik ben er echt kapot van. Slaap ook enorm slecht en weinig doordat ik elke half uur / anderhalf uur naar de wc moet. Ben er zo klaar mee. Van mij hoeft het niet meer als het zo moet...
één maand geleden
Reactie op BlackFairy
Hier hetzelfde. Ook de zelfde klachten. Heb ook getest op blaasontsteking, ...
Bizar he? Ik ben nu in het zhuis opnieuw (was er maandag ook) en ze gaan nu kijken of ik gebroken vliezen heb. Ik dacht dat ik gek begon te worden… want niemand weet wat het is..
één maand geleden
Hier ook helaas. Elke dag buikpijn, pijn in de heupen, harde buiken, misselijk, hoofdpijn, erg vermoeid en rugpijn. Zit nu al in de ziektewet omdat ik het niet meer kan volhouden. Qua bloedwaarden en baby is er niks aan de hand gelukkig. Ben helemaal klaar met zwanger zijn heb al tegen mijn vriend gezegd mijn baarmoeder gaat met pensioen hierna 😅
één maand geleden
Hier precies hetzelfde... op van alles getest, maar er komt niets uit. Ergens in week 23 is vastgesteld dat ik een ijzer te kort heb en slik hier medicijnen voor, maar ik ben nog steeds zo erg beroerd. De verloskundige blijft zeggen dat de kleine gezond is, maar ik voel me al weken zo beroerd...