Hi dames,
Zaterdagavond ging ik uiteten en voelde ik me opeens mega benauwd en een extreem strakke gespannen buik. Ik ben bekend met veel harde buiken (en korte bmh), maar dit had ik nog niet eerder gehad. Ik wist gewoon niet meer hoe ik moest zitten, kreeg echt nauwelijks lucht en me buik deed zo zeer. We zijn naar huis gegaan en toen ik eenmaal lag ging het beter. Zondagochtend weer het zelfde en hele dag enorm veel harde buiken gehad + steken onderin en misselijk. Zowat hele dag op bed gelegen. Vanochtend controle bij de gynaecoloog en die gaf aan dat me maag waarschijnlijk bekneld zit en dat ik daarom ook benauwd ben. De baby is ook opeens ingedaald dus ik denk dat ik indalingsweeen had afgelopen dagen.
Maar nu vanmiddag en vanavond ben ik weer extreem misselijk, vermoeid en voel me echt heel naar. Ook weer een heel strak gevoel in me bovenbuik. Baby rekt zich ook constant uit. Heb afgelopen dagen ook telkens hoofdpijn snachts en sochtends. Ben dat vergeten te zeggen tegen de gynaecoloog.
Mn bloeddruk was gewoon goed (101/67, normaal is die wel heel laag bij mij).
Iemand ervaring met deze klachten? Ik herken dit niet van de zwangerschap van mn dochter namelijk.