81 Reacties

17 dagen geleden

Hier met 36 weken met verlof.

17 dagen geleden

Ik ga officieel met verlof met 36 weken maaaaar, ik pak er 2 weken vakantie verlof voor. Ik heb ook zittend werk maar wil graag even mentaal afschalen, ik heb nogal een drukke baan. Met veel stress op sommige momenten. Daarnaast is er nog genoeg te doen dus lijkt me gewoon fijn toch 6 weken van te voren vrij. En al helemaal als meneer zich ineens eerder wil melden..

17 dagen geleden

Reactie op YaraO2020

Ik ga officieel met verlof met 36 weken maaaaar, ik pak er 2 weken vakantie ...
Hooii dat ga ik ook doen. Ik heb ook 2 weken voor mijn zwangerschapsverlof geplakt. Wanneer ga je op verlof?

17 dagen geleden

Reactie op YaraO2020

Ik ga officieel met verlof met 36 weken maaaaar, ik pak er 2 weken vakantie ...
Week 45 is de laatste week die ik moet werken. Hoop dan het meeste al overgedragen te hebben dus zal dan wel al heel wat uur rust hebben denk (ik werk 3 van de 4 dagen thuis). Ik ben 24 december uitgerekend.

17 dagen geleden

Reactie op YaraO2020

Week 45 is de laatste week die ik moet werken. Hoop dan het meeste al overg ...
Oehhh mijne is week 45 laatste week die ik moet werken. En ik ben 26 december uitgerekendd🤪

17 dagen geleden

Ik wou eerst met 36 weken met verlof, Maar toch vorige week besloten om met 34 weken met verlof tegaan. Ik wil graag thuis nog rustig dingen kunnen doen en ivm bekkenpijn kan ik dat niet met werk combineren. Laatste weekjes goed voor mezelf zorgen em mezelf verwennen tot de kleine man er is 🥰💙

17 dagen geleden

Ik ga met 34 weken met verlof. Ik werk in een best drukke winkel en loop dus ook best wel veel.

17 dagen geleden

Ik ga met 36 weken met verlof, zoals het nu gaat moet dat lukken mocht ik lichamelijke klachten krijgen dan 34 weken..

17 dagen geleden

Ik ga met 34 weken met verlof omdat ik al in de ziektewet zat. Maar ik ben er eigenlijk al wel klaar mee 😅 nog 3 weken te gaan helaas

17 dagen geleden

Met 33 weken al met vakantie vooraf en achteraf ook 4 weken vakantie eraan vast geplakt

17 dagen geleden

Ik zit al deels in de ziektewet, dus ik moet met 34 weken. Maar dat vind ik ook niet erg. Ondanks mijn zittende beroep vind ik het best zwaar worden.

17 dagen geleden

Met 36 weken. Al heh ik daar ergens apijt van. Ik slaap zo slecht, dat ik stiekem met 34 weken wil. Helaas nog een kleine 4 weken volhouden 😬 kan ik de overdracht op mijn werk ook goed doen (:

17 dagen geleden

Hier ook met 36 weken als het lukt. Maar ben ook zzp-er dus voel wel beetje druk om zo lang mogelijk door te werken aan de andere kant werk ik niet fulltime en kan ik mijn dagen vrij indelen dus moet lukken hoop ik 🤞🏼

17 dagen geleden

Eerste zwangerschap makkelijk tot 36 weken doorgewerkt, nu lekker met 34 (ook deels door fysiek beroep, fysio en een dreumes die thuis rond loopt)

17 dagen geleden

Ik heb vanaf komende vrijdag een week vakantie. Dan ben ik 33 weken. Daarna begint meteen mijn zwangerschapsverlof. Dus officieel met 34 weken met verlof. Ik werk in de zorg en het is behoorlijk zwaar. Ook slaap ik heel slecht, dus heel blij dat ik dit zo gedaan heb.

17 dagen geleden

Ik ga officieel met 36 weken eruit. Ik maak in de herfstvakantie mijn laatste. Dan ben ik 33+1. Ik had zoveel verlof gespaard dan ik twee weken eerder met gewoon verlof ga aansluitend op mijn zwangerschapsverlof. Heerlijk 🎉🎉

17 dagen geleden

Ik ga officieel met 34 weken met verlof. Ik zit ook in de ziektewet momenteel dus heb weinig keuze. Maar als ik de keuze wel had gehad had ik het niet anders gedaan, heb zoveel verlof en andere uren opgebouwd om mijn verlof na de geboorte zo lang mogelijk te maken dat ik 6 weken van te voren wel heel erg prettig vindt. Voor ik in de zieketewet terecht kwam twijfelde ik zelfs nog om met 33 weken al te gaan, laatste weekje dan met vakantie verlof!

17 dagen geleden

Ik ga met 35 weken met verlof 😊 bij m’n eerste ook gedaan en vind het de perfecte middenweg!

17 dagen geleden

Reactie op Ber22

Ik zit al deels in de ziektewet, dus ik moet met 34 weken. Maar dat vind ik ...
Bij mij ook precies dit!

17 dagen geleden

Ik ga officieel met 35 met verlof, maar ik plak er van te voren een paar dagen vakantiedagen aan vast, dus ik ga onofficieel met 34,5 week met verlof en ik merk écht dat dit de juiste keus is geweest. Ik kan me niet meer concentreren op mijn werk, ben constant afgeleidt en ik kan wel zittend in slaap vallen 🙈 nog 1,5 week te gaan en ik kijk er zooo naar uit 🥰