81 Reacties
15 dagen geleden
Vandaag eerste dag verlof met 33+3. Heb een drukke kantoorbaan met hoge werkdruk en onregelmatige uren. Heb extra vakantie opgenomen en zw.verlof gaat met 36 weken in - ook na verlof neem ik vakantie op en 2 dagen ouderschapsverlof. Ik werk 36 uur. Hoef pas in mei terug.
Wilde graag tijd nemen om te ontspannen, te genieten en ook leuke dingen te kunnen doen, ik zag me al uitgeteld met 36 weken alleen bankhangen en pijn hebben.
15 dagen geleden
Met 36 weken verlof. 21 november. Heb na mijn verlof nog 2 weken vakantie en 4 weken ouderschaps verlof. Daarna 10 weken maar 10 uur per week werken. Ik mag meer als ik dit uiteindelijk wil. Maar denk dat ik het zo heerlijk ga vinden.
15 dagen geleden
Hier met 34 weken met verlof. Ik heb een fulltime kantoorbaan en ook dat wordt me te veel. Ik ben moe en merk dat mijn concentratie en effectiviteit er erg onder lijden. Op vrijdagen ben ik kapot met harde buiken en in de weekenden kan in niets ondernemen. Ik piep er dus zo snel mogelijk tussen uit ✌️. Heb dan eindelijk ook rust en energie om andere dingen te doen, zoals wandelen en licht trainen (wat de laatste weken gewoon niet meer lukt naast de baan)
7 dagen geleden
Hier ook met 36 weken. Ik ben kwaliteitsverpleegkundige, 75% van mij baan bestaat uit kantoor werkzaamheden en die zijn heel goed vol te houden maar de overige 25% draai ik mee op de werkvloer. Ik merk dat de meedraai dagen erg zwaar zijn en eigenlijk niet protocollair te doen zijn, 1x per uur bukken is een utopie, niet meer dan 5kg tillen ook. Nog twee weken en dan zit het erop en ben ik klaar met werken bij 35+4. Ben het goed zat en dat merken mijn collega’s ook haha. Gelukkig zijn ze allemaal lief en behulpzaam en hoef ik maar te roepen of ze staan voor me klaar. 🩵
7 dagen geleden
Ik ga zelf officieel met 36 weken eruit. Dat is voor mij 15 november. Maar ik ben sinds vandaag gestopt met werken. Ik had van de afgelopen 3-4 jaar heel wat verlof over. Ik ben dus bijna 3 weken eerder met verlof en als ik moet gaan werken heb ik ook nog extra verlof erbij gepakt
7 dagen geleden
Ik moet verplicht 6 weken van te voren omdat ik laatste 4/5 weken nog 6 uur per dag werk. Ik plak nu 2 weken aan mijn verlof vast aan het einde i.p.v. ervoor. Met 33+4 heb ik mijn laatste werkdag op 7 november 😊
6 dagen geleden
Reactie op Agnes103
Volgens mij ben ik de enige die met 35 weken met verlof gaat. Het is mijn e ...
Ook ik ga met 35 weken met verlof. Het is mijn 2de. Bij de 1ste met 34 weken gegaan, wou ik nu eerst ook, maar aangezien ik de hele zwangerschap al moe ben toch voor 35 weken gegaan.
4 dagen geleden
Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag gehad nu lekker verlof vanaf 34 weken dus😍
4 dagen geleden
Ik ben helaas (al) uitgevallen werk in de zorg. Hiermee gaat automatisch het verlof in met 34
Weken