81 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op Feetje79
Lekker genieten
Ja vind het nog wel een gek idee dat ik van de week niet aan het werk hoef🙈 maar was er wel aan toe😍
4 dagen geleden
Reactie op M_1986
Niet allemaal natuurlijk, bij de eerste had ik graag langer door willen wer ...
Ja maar bedoel meer.. als we allemaal al zoveel last hebben van dingen .. waarom we dan toch die weken overleven tot aan het verlof.. ipv luisteren naar ons lichaam en al eerder 100% thuis gaan zitten.
4 dagen geleden
Ik ga met 34 weken ivm deels ziekmelding. Werk halve dagen tot 12 november daarna meer rust pakken en verder met de baby to do lijst. Ik trok het vier weken geleden niet meer door jarenlang slechte nachten(zoontje van vier wordt nog elke nacht wakker) en werkdruk was too much geworden. Ik zette mijzelf zekerrr niet op nr1 en dat leer ik nu wel. Bij eerste zwangerschap tot 35 weken gewerkt. Nu aftellennn..
4 dagen geleden
Denk dat het heel erg afhangt van je werk en je zwangerschap. Ik doe kantoorwerk maar vind het zitten juist zwaar. Het is mijn eerste en heb van veel moeders te horen gekregen dat 4 weken echt te kort was voor hen. Dus lekker 6 weken van tevoren gekozen. Nog 1,5 week te gaan 😋
18 uur geleden
Ik heb gekozen om vier weken voor de uitgerekende datum met verlof te gaan. Ik plak er alleen een weekje vakantie voor, dat zou ik normaal opnemen tussen kerst en oud&nieuw. Morgen is mijn laatste werkdag.
16 uur geleden
Reactie op Marretje87
Denk dat het heel erg afhangt van je werk en je zwangerschap. Ik doe kantoo ...
Oh echt? In mijn omgeving, op een enkeling na, alleen maar die liever maar week verlof zouden willen van de voren.
Ik vond 4 weken zelf vorige keer super lang. Was blij dat hij een week eerder kwam 😅
4 uur geleden
Reactie op M_1986
Oh echt? In mijn omgeving, op een enkeling na, alleen maar die liever maar ...
Ik herken dit wel hoor! Bij m’n eerste zwangerschap bij 36 weken met verlof gegaan en uiteindelijk bij 40+5 bevallen; aan het einde verveelde ik me echt kapot 😅 nu ook weer met 36 weken met verlof, al kijk ik er nu wel meer naar uit met een peutertje. Zou echt niet weten wat ik zes weken lang thuis zou moeten doen 🫣