6 Reacties

18 dagen geleden

Ik heb er heel erg last van. Ik kan niet meer focussen op normale dingen. Ik kan alleen nog maar focussen op de spullen die ik mis, alles wat nog opgeruimd moet worden, en de extra kamer die ik af moet hebben om eventueel in te bevallen, omdat ik te veel trappen in huis heb.

18 dagen geleden

Ik ben vandaag ook precies 35 weken! Eind deze week ga ik met verlof. Heb je al verlof? Ik hoor vaak dat dat helpt om meer rust te vinden en los te laten. Ik sta redelijk nuchter tegenover de bevalling, maar er zijn natuurlijk momenten waarop ik me afvraag of ik alles wel heb, en het spannend vind hoe het zal zijn. Het helpt me om te mediteren en leuke dingen te doen, zodat ik wat afleiding heb. Gecombineerd met genoeg uitrusten kom ik de weken wel door, maar ik begrijp je heel goed hoor! Zijn er specifieke dingen die jou helpen om te relaxen?

18 dagen geleden

Ja ik... Ben ineens aldoor duizeligheid en een beetje aan het hyperventileren. Het is mijn eerste kindje dus straks een heel ander leven en zie best wel op tegen de bevalling.

17 dagen geleden

Reactie op stelk

Ik ben vandaag ook precies 35 weken! Eind deze week ga ik met verlof. Heb j ...
Ik ben al lekker met verlof een weekje nu, ik ben ook wel vrij nuchter. Maar aan de andere kant denk ik oh mijn god hoe ga ik alles doen straks met de baby en ik heb een zoontje van 5 en werk.. ik pak gelukkig wel veel rust lekker netflixen, ik probeer elke dag wat te doen in huis.

17 dagen geleden

Morgen 34 weken ik ga ook steeds heen en weer. Ene moment heel relaxed en laat ik het op me afkomen en andere momenten slaat de paniek toe en denk ik shit ik moet nog van alles. Wat eigenlijk reuze mee valt maar toch voelt het zo

17 dagen geleden

Hier ook hoor, terwijl het mijn tweede kindje is. Vorig jaar bevallen van een gezonde dochter. Zo nuchter mogelijk proberen te blijven, hoe lastig het soms ook kan zijn. Niet teveel erover lezen en opzoeken helpt ook jezelf niet zo gek te maken 🍀