4 Reacties

9 dagen geleden

Ik voel de hele zwangerschap weinig beweging waardoor ik ook vaak twijfels heb. Als je op je linkerzij gaat liggen voel je dan weken een beweging binnen 1.5 uur? Anders toch weer bellen voor de zekerheid. Ik voel het dan wel maar het is altijd heel zachtjes bij mij en moet me er echt op focussen.

9 dagen geleden

Hier komt het door het indalen dat het ineens een week rustiger is. Misschien is dat het. Of zijn de handen richting je rug gericht. Hoor anders even met een dopler thuis als je twijfelt

9 dagen geleden

Dankjulliewel! Ze is inderdaad al wat ingedaald maar nog niet enorm want je kan haar hoofdje nog bewegen zei de verloskundige. Op links liggen helpt ook niet helaas

9 dagen geleden

Dit heb ik ook! Ik ben a.s. vrijdag 37 weken, heb nu al 1.5e week thuismonitoring waarbij ik elke dag een CTG moet maken. Door eerdere nare ervaringen bij ons in de familie (stilgeboorte met 36 weken) wordt ik volgende week waarschijnlijk ingeleid. Mij wordt wel telkens op het hard gedrukt dat wanneer ik het niet vertrouw, of ik zelf een 'niet pluis' gevoel heb ik ten alle tijden moet bellen.